  • 1. Data: 2008-10-29 10:12:30
    Temat: "Nowa funkcjonalność KK Citibank"
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    dostałem takie info od banku:

    Teraz płacąc Kartą Kredytową Citibank za zakupy w internecie mogą
    Państwo samodzielnie i od ręki rozłożyć na raty kwotę transakcji. Usługa
    jest dostępna dla transakcji na kwotę min. 300 zł autoryzowanych przez
    eCard. Takiej możliwości nie daje żadna inna karta kredytowa w Polsce!

    czy to prawda, że tylko kk daje taką możliwość? czy ktoś wie jakie są
    warunki?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 2. Data: 2008-10-29 10:45:58
    Temat: Re: "Nowa funkcjonalność KK Citibank"
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 29 Paź, 11:12, RobertS <b...@x...pl> wrote:
> [...]
    > jest dostępna dla transakcji na kwotę min. 300 zł autoryzowanych przez
    > eCard. Takiej możliwości nie daje żadna inna karta kredytowa w Polsce!

    Chyba faktycznie zadna inna w polsce. Bo inne , ktore daja rozlozenie
    na raty, nie ograniczaja sie wylacznie do ecard.

    Natomiast min 300 zl to chyba faktycznie nieliczne karty daja raty dla
    tak niskiej wartosci transakcji.

  • 3. Data: 2008-10-29 10:47:11
    Temat: Re:
    Od: "Seba" <b...@N...gazeta.pl>

    RobertS <b...@x...pl> napisał(a):

> [...]
    > eCard. Takiej możliwości nie daje żadna inna karta kredytowa w Polsce!
    >
    > czy to prawda, że tylko kk daje taką możliwość? czy ktoś wie jakie są

    wrzucalem info o tym we wrzesniu, zadna inna kk nie daje mozliwosci rozbicia
    na raty w momencie zakupu (autoryzacji), jest taka mozliwosc dopiero po
    zaksiegowaniu

  • 4. Data: 2008-10-29 10:48:37
    Od: "Seba" <b...@N...gazeta.pl>

    krzysztofsf <k...@w...pl> napisał(a):

> [...]
    > na raty, nie ograniczaja sie wylacznie do ecard.
    >
    > Natomiast min 300 zl to chyba faktycznie nieliczne karty daja raty dla

    nie chodzi o to czy ecard czy nie ecard tylko o moment rozbicia na raty -
    kartą citi robisz to w momencie kilkania "kup" w sklepie internetowym, a nie
    dzwoniąc do banku po zaksięgowaniu transakcji

  • 5. Data: 2008-10-29 11:13:20
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

> [...]
    > eCard. Takiej możliwości nie daje żadna inna karta kredytowa w Polsce!
    >
    > czy to prawda, że tylko kk daje taką możliwość? czy ktoś wie jakie są

    Nie jestem pewien, ale odsetki pewnie na tym samym poziomie jak
    rozłożenie transakcji na raty z pomocą doradcy na infolinii. Jedyną
    różnicę widzę w wysokości minimalnej kwoty. Citi obniżył pułap z 800
    zł do 300 zł dla transakcji internetowych.

  • 6. Data: 2008-10-29 11:18:07
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 29 Paź, 11:48, "Seba" <b...@N...gazeta.pl> wrote:

    > nie chodzi o to czy ecard czy nie ecard tylko o moment rozbicia na raty -
    > kartą citi robisz to w momencie kilkania "kup" w sklepie internetowym, a nie
    > dzwoniąc do banku po zaksięgowaniu transakcji

    Chyba podobnie mozna rozbijac na raty KK Caerfour przy placeniu w tym
    markecie- na 100% nie powiem, ale wydaje mi sie, z ejest taka opcja.

  • 7. Data: 2008-10-29 11:32:04
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    On 29 Paź, 12:18, krzysztofsf <k...@w...pl> wrote:

    > Chyba podobnie mozna rozbijac na raty KK Caerfour przy placeniu w tym
    > markecie- na 100% nie powiem, ale wydaje mi sie, z ejest taka opcja.

    Podobnie VISA Auchan, MC Tesco i VISA Leclerc dają możliwość
    rozłożenia na raty nieoprocentowane zakupów już przy kasie.
    Ale kasa w hipermarkecie to nie internet.
    Unikalność Citi wyraźnie dotyczy transakcji internetowych.

  • 8. Data: 2008-10-29 11:42:25
    Od: "Piotr" <p...@o...pl>

    z tym pulapem 800zl i rozkladaniem na raty to pikus, nawet jak sie chce
    rozlozyc 200zl wystarczy zadzwonic na citiphone zglosic ze zaraz wyciagne
    600zl i ta transakcje + tamte 200 chcialem rozlozyc na raty ;-) rozlozą po
    czym wplacamy wyciagnieta 600zl spowrotem ;-) i zostaje nam tak czy siak do
    splacenia tylko 200 ;-) mi bez wiekszych problemow nawet chcieli 400zl
    rozlozyc jak zadzwonilem na infolinie ;-) ale ciekawe w ktorym momencie sie
    to rozklada przy placeniu w internecie zazwyczaj podaje sie tylko numer
    karty i koniec co bedzie jakies dodatkowe menu :-/ czy chesz rozbic na raty
    ??
    e.googlegroups.com...

  • 9. Data: 2008-10-29 12:09:42
    Od: Pete <n...@n...com>

    k...@g...pl pisze:

    > Podobnie VISA Auchan, MC Tesco i VISA Leclerc dają możliwość
    > rozłożenia na raty nieoprocentowane zakupów już przy kasie.

    Dodam jeszcze, ze wszystkie te karty to cobrandy Lukasa :)

    --
    Pete

  • 10. Data: 2008-10-29 12:14:40
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > wrzucalem info o tym we wrzesniu, zadna inna kk nie daje mozliwosci rozbicia
    > na raty w momencie zakupu (autoryzacji), jest taka mozliwosc dopiero po
    > zaksiegowaniu

    1. szkoda, że jest ograniczenie tylko do jednego akłajera, ale to, że
    płacę i od razu można rozłożyć na raty (bez dzwonienia, czekania na
    rozliczenie itp.) to fajny pomysł
    2. ostatnio płaciłem (kk bzwbk) w necie za notebooka i warunki
    rozłożenia na raty były nawet znośne, wyszło ok. 10% więcej i sporo
    taniej niż raty jakie proponował sklep...

    --
    pozdrawiam
    RobertS