  • 1. Data: 2005-11-16 10:52:21
    Temat: Polaczenie dwoch KK w jedna
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Jaki bank oferuje polaczenie dwoch KK w jedna, na podstawie wyciagow z
    tych dwoch poprzednich kart, przy czym najlepsza opcja to taka aby
    limity sie zsumowaly (albo dodalo sie do nich jakies 10 czy 20% w
    bonusie)? mBank niby ma cos takiego ale niestety limit jaki mi wyliczyl
    kalkulator to jakis joke (uwzglednil w zasadzie tylko jedna karte), w
    dodatku znowu wyszlo, iz nie mam zdolnosci kredytowej (jak oni to robia?
    :) Gdzie znajde cos takiego ? Przy czym chodzi mi o precedure
    uproszczona, bo nie chce mi sie przedstawiac tony papierow. Przy okazji
    moglbym do takiego banku przeniesc podstawowe konto, gdyby to byl jakis
    w miare przyzwoity i dostepny bank. Ktos ma jakis pomysl?

    Karta musi byc wypukla, procenty mnie nie interesuja (moze byc i 50%) bo
    i tak ich nigdy nie bede placil. Moze byc nawet jakas oplata za wydanie
    takiej karty ale w jakiejs rozsadnej wysokosci.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 2. Data: 2005-11-16 12:01:48
    Temat: Re: Polaczenie dwoch KK w jedna
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <n...@a...sggw.waw.pl>

> [...]
    > tak ich nigdy nie bede placil. Moze byc nawet jakas oplata za wydanie
    > takiej karty ale w jakiejs rozsadnej wysokosci.

    W Raiffeisen Banku było to możliwe, nie wiem, czy nadal

  • 3. Data: 2005-11-16 12:25:06
    Od: "mo" <s...@p...onet.pl>

    w raifim przyjeli wniosek o zamiane KK Citi i BZ na visa nova z wnioskowanym
    limitem (7.5T + 6.0T)*130% ~ 17.5T na podstawie oryginalow ostatnich wyciagow.
    po ponad trzech tygodniach oczekiwania na decyzje zrezygnowalem, wiec nie wiem
    czy taka operacja zakonczylaby sie sukcesem.

  • 4. Data: 2005-11-16 12:58:23
    Od: Michał Dąbrowski <d...@S...pl>

    Dnia Wed, 16 Nov 2005 11:52:21 +0100, Mithos napisał(a):

    > bonusie)? mBank niby ma cos takiego ale niestety limit jaki mi wyliczyl

    mozesz linka podać?

    --
    Michał Dąbrowski
    d...@S...pl

  • 5. Data: 2005-11-16 15:11:19
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Michał Dąbrowski napisał(a):

    > mozesz linka podać?

    Tam gdzie skladasz wniosek o karte na podstawie przeniesienia, mozna
    wybrac wiecej niz jedna karte do rezygnacji.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 6. Data: 2005-11-16 15:14:14
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

> [...]
    > limity sie zsumowaly (albo dodalo sie do nich jakies 10 czy 20% w
    > bonusie)? mBank niby ma cos takiego ale niestety limit jaki mi
    [...]

    Przetestowane w Rajfim (+30% limit, ale tylko jeden mozliwe balance
    transfer). Przetestowane w BPH (tylko normalna suma limitow, ale
    dowolna ilosc balance transferow). Proba testowania w ING, skonczyla
    sie zalosnie. Ale odpisali na maila 3 tygodnie pozniej, ze jednak
    mozna, tylko zeby nie udawac sie do oddzialu, a zadzwonic na infolinie
    na poczatek.

    marekz

  • 7. Data: 2005-11-16 19:13:26
    Od: "KaRoLa" <c...@b...interia.ble.pl>

    Sprobuj z bph, bo swego czasu mieli mozliwosc. Tez chyba lepiej skladac
    wniosek przez infolinie, bo niektore panie w oddzialach sa malo
    poinformowane ;-)
    KK