  • 1. Data: 2007-12-09 12:26:18
    Temat: Podział BPH - lokata 10dniowa
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@...stopce.pl>

    Zrobiłem taką lokatę:

    Szczegóły:
    Nr rachunku: XX-10600076-0000252028XXXXXX
    Rodzaj rachunku: Lok@ta -10 dniowa
    Moja nazwa: listopadowa
    Data rozpoczęcia: 2007-11-30
    Data zapadalności 2007-12-10
    Kwota lokaty: 1 000.00
    Naliczone odsetki: 0.00
    Skapitalizowane odsetki: 0.00
    Kwota pobranego podatku: 0.00
    Waluta: PLN
    Oprocentowanie: 3 %
    Przedłu?ana automatycznie: NIE
    Rachunek uznawany odsetkami/kapitałem z lokaty:
    XX-10600076-0000401640XXXXXX
    Liczba odnowień:

    wydrukowałem sobie do pdfa potwierdzenie założenia lokaty, gdyż widziałem
    tę lokatę w zakładce lokaty Sez@ma, mam tę lokatę w historii rachunku, a
    dziś wchodze w Saz@m i tej lokaty nie widzę. Podejrzewam, że lokata
    zniknęła podczas WIELKIEJ OPERACJI w sob/niedz 1/2.grudnia.

    Dodam, ze mój oddział i obsługa rachunku został wcielony do PekaoSA.

    Z racji widzialności tej lokaty w historii transakcji nie będę miał raczej
    większych problemów z reklamacją, którą oczywiście mam zamiar złożyć.

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa/Ursynow
    kontakt: http://grupy2.3mam.net

  • 2. Data: 2007-12-09 12:47:24
    Temat: Re: Podział BPH - lokata 10dniowa
    Od: jo44 <jo44@TO_PRECZ.go2.pl>

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy wrote:
    > Data zapadalnoĹ?ci 2007-12-10

    > Z racji widzialnoĹ?ci tej lokaty w historii transakcji nie bÄ?dÄ? miaĹ? raczej
    > wiÄ?kszych problemĂłw z reklamacjÄ?, ktĂłrÄ? oczywiĹ?cie mam zamiar zĹ?oĹźyÄ?.

    Może złóż ją po 10 grudnia.... :)

  • 3. Data: 2007-12-09 13:13:59
    Od: "Adam S." <d...@p...onet.pl>

    Nie denerwuj się na zapas. 10.12. pieniądze powinny być na rorze.

    pozdrawiam
    as

  • 4. Data: 2007-12-09 13:15:08
    Od: "Slavekk" <s...@g...pl>

    Użytkownik "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@...stopce.pl> napisał
    w wiadomości news:1mstc4iezpwny$.1g6o1jj6kwe2x.dlg@40tude.net...
    > Zrobiłem taką lokatę:
    > Data zapadalności 2007-12-10

    > PrzedłuSana automatycznie: NIE

    Weź nie panikuj.
    Skoro w poniedzialek jest 10. to w poniedziałek ją zobaczysz na
    rachunku.
    W niedzielę i tak jej nie zerwiesz to po co ma byc widoczna w
    lokatach?
    Ona "leci" na twój rachunek.

    Sławek

  • 5. Data: 2007-12-09 13:19:10
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sun, 9 Dec 2007 13:26:18 +0100, Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    <a...@...stopce.pl> wrote:

    >Data rozpoczęcia: 2007-11-30
    >Data zapadalności 2007-12-10

    >dziś wchodze w Saz@m i tej lokaty nie widzę. Podejrzewam, że lokata
    >zniknęła podczas WIELKIEJ OPERACJI w sob/niedz 1/2.grudnia.
    Podejrzewam ze zniknela z powodu 9.12 wypadajacego w weekend :)
    Jutro pojawi sie juz rozliczona :D

    WAM
    --
    Ostatnie miejsca na Sylwestra 2007!
    http://www.nadmorze.pl - Może nad morze?

  • 6. Data: 2007-12-09 13:26:23
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@...stopce.pl> napisał w
    wiadomości news:1mstc4iezpwny$.1g6o1jj6kwe2x.dlg@40tude.net...

    Mój SEZAM został w BPH, bowiem celowo przeniosłem obsługę rachunku do
    oddziału, który po podziale pozostawał. Ale dostałem 2 grudnia pismo, z
    którego wynikało, że dwie lokaty 10-cio dniowe 28 listopada 2007 roku
    zostały przeniesione do PEKAO SA, choć SEZAM przeszedł do BPH SA.
    Najśmieszniejsze jest to, że zdając sobie sprawę, że PEKAO SA dramatycznie
    próbuje wszelkimi możliwymi sposobami zatrzymać jak najwięcej klientów
    dawnego BPH SA, którzy (z tego co mi wiadomo) masowo zaczęli przenosić
    rachunki do oddziałów, które po podziale pozostaną nadal BPH, już 27
    grudnia 2007 roku lokaty zakończyłem i 28 listopada nie było co przejmować.

    Rozmawiałem na ten temat w nowym BPH i z relacji pracowników wynika, że te
    lokaty "żyły własnym życiem" (stanowiły osobny rachunek bankowy) i
    generalnie powinny iść za właścicielem konta, czyli jeśli prowadzenie
    Twojego rachunku przejęło PEKAO SA, to i tam się lokata powinna znaleźć. W
    każdym razie podobno pomimo błędnych pism wysyłanych do klientów, za
    osobami pozostającymi w BPH SA szły ich lokaty. W ostateczności będziesz
    musiał udać sie do nowego BPH SA i zlecić przelanie środków z tych lokat na
    rachunek w PEKAO SA.

  • 7. Data: 2007-12-09 13:52:43
    Od: Piotr Gralak <g...@g...pl>

    Robert Tomasik napisał(a):

> [...]
    > osobami pozostającymi w BPH SA szły ich lokaty. W ostateczności będziesz
    > musiał udać sie do nowego BPH SA i zlecić przelanie środków z tych lokat

    Polecam artykuł o fuzji w Gazecie Bankowej:

    http://biznes.onet.pl/13,1456773,prasa.html

    Jeden bank wart drugiego, wcale mnie ten burdel nie dziwi. Mam tylko
    nadzieję, że moje stare, dawno zamknięte różne rachunki w obu bankach
    nagle nie ożyją :)

    PG

  • 8. Data: 2007-12-09 14:55:19
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Piotr Gralak" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Jeden bank wart drugiego, wcale mnie ten burdel nie dziwi. Mam tylko
    > nadzieję, że moje stare, dawno zamknięte różne rachunki w obu bankach

    Czytałem. Ale w BPH jakoś ten podział większej zadymy nie spowodował. Poza
    koniecznością wstawienia nowych szaf na karty klientów, bo w moim mieście
    masowo ludzie z dużego oddziału przenieśli się do dawnej filii w centrum
    handlowym, w wyniku czego brakło im miejsca na dokumenty. Podobno - z
    relacji pracowników BPH - tak jest w większości miast, gdzie klienci mieli
    wybór, czyli gdzie pozostawały banki BPH.

    W poniedziałek rano wszystko ruszyło bez żadnych zakłóceń. Dostęp do
    rachunków przez Internet jest. Wszystko widać bez problemu. Można wpłacać i
    wypłacać. Nawet kolejek nie było zbyt dużych. Mam rachunek w BPH od
    kilkunastu lat i różnie tu bywało. Czasem ręce opadały na indolencję
    pracowników, ale akurat podział z PEKAO SA poszczekam jako bezproblemową
    operację z punktu widzenia klienta BPH. Jedynym problemem był faktycznie
    brak informacji ze strony banku. O potrzebie przeniesienia rachunków do
    odpowiedniego oddziału dowiedziałem sie od pracownika placówki która
    pozostawała w BPH przy okazji wykonywania operacji. Pism żadnych nie
    rozsyłali. Pierwsza pisemna informacja przyszła 2 grudnia i wynikało z
    niej, że rzekomo była sporządzona wg stanu na dzień 28 listopada - co jak
    pisałem nie było prawdą. No i była zbyt późno wysłana, by klienci mieli
    szansę zareagować. Wcześniej jak sobie przypominam były tylko jakieś tam
    listy zarządu, ze będzie podział i wszystko przejdzie bezproblemowo.

  • 9. Data: 2007-12-09 17:16:46
    Od: "Darek" <n...@p...maila.pl>

    > pisałem nie było prawdą. No i była zbyt późno wysłana, by klienci mieli
    > szansę zareagować. Wcześniej jak sobie przypominam były tylko jakieś tam
    > listy zarządu, ze będzie podział i wszystko przejdzie bezproblemowo.

    No chyba nie uważasz by Unicredito wywaliło kupę kasy na przejęcie placówek
    BPH i jednocześnie propagowało utratę klinetów?

    Darek

  • 10. Data: 2007-12-09 17:57:49
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Darek" <n...@p...maila.pl> napisał w wiadomości
    > No chyba nie uważasz by Unicredito wywaliło kupę kasy na przejęcie
    > placówek BPH i jednocześnie propagowało utratę klientów?

    Wiesz, zawsze uważałem, że robienie komuś przyjemności na silę, to się
    gwałt nazywa. jak mieć zaufanie do banku, który zamiast zdobyć klientów
    korzystną ofertą zdobywa ich kupując i próbując uszczęśliwić na siłę?
    Zamiar UNICREDITO jest aż za bardzo czytelny, by mógł się powieść. Przecież
    dali do zrozumienia wszystkim, ze mają gorszą ofertę i muszą kombinować z
    tego powodu :-)