  • 1. Data: 2007-12-08 22:12:57
    Temat: problem z kartą przy zakupie przez internet.
    Od: "Enrico Pallazzo" <p...@g...pl>

    Witam,

    Proszę o pomoc
    Chciałem coś kupić na ebay , tam jest metoda płatności paypal,
    zarejestrowałem sie
    po wprowadzeniu informacji o karcie wyskakuje błąd:
    "Ta karta kredytowa została odrzucona przez bank, który ją wystawił"
    Wpisuje wszystko prawidłowo. Czy karta jest zła ? Mam konto w PKOPB,
    karta Visa ale taka zwykła wcześniej przysyłali visa elektron.
    Domyśliłem się że ta karta jest chyba za słaba?? A w rejestracji paypal
    można tylko Visa wybrąc lub Mastercard. Czy może są jakieś specjalne karty
    aby można było płacić w internecie np. w ebay albo amazon ??
    Może ktoś podpowie co robić ?
    Pozdrawiam E.

  • 2. Data: 2007-12-08 22:33:40
    Temat: Re: problem z kartą przy zakupie przez internet.
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:fjf4t6$s3t$1@inews.gazeta.pl, *Enrico Pallazzo* wrote:

> [...]
    > paypal można tylko Visa wybrąc lub Mastercard. Czy może są jakieś
    > specjalne karty aby można było płacić w internecie np. w ebay albo

    ta karta nie umozliwia transakcji zdalnych.

    > Może ktoś podpowie co robić ?

    mozesz:
    - wystapic o karte kredytowa w jakims banku
    - wystapic o allekarte debetowa lub kredytowa
    - wystapic o karte kredytowa money.pl
    - otworzy konto w Inteligo (nie PKO Inteligo) = ichnia VE umozliwia zdalne
    transakcje
    - kupic karte przedplacona/podarunkowa w ING - sprawdzic tylko bo ktoras nie
    umozliwia transamcji zdalnych
    - chyba karta VE polbanku do konta umozlia
    - citibank konto i wystapic o mastercarda debetowego ktory umozliwia zdalne
    transakcje
    - w mbanku wziac ekarta - czyli taki numer wirtualnej karty

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 3. Data: 2007-12-08 23:45:01
    Od: "Enrico Pallazzo" <p...@g...pl>

> [...]
    > zdalne transakcje
    > - w mbanku wziac ekarta - czyli taki numer wirtualnej karty

    dzięki

  • 4. Data: 2007-12-09 19:49:58
    Od: "yasiek" <y...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Enrico Pallazzo" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
    > karta Visa ale taka zwykła wcześniej przysyłali visa elektron.

    O nowej karcie i kulisach zamiany Visa Electron na Visa można przeczytać
    tutaj:
    http://www.eservice.com.pl/aktualnosci/index_html_Zp
    rasy/index_html_stare/index_html_PKOekspres

    Kiedyś było info, że PKO BP chce umozliwić płatności przez internet swoją
    debetówką ale póki co cisza.

    --
    ~yasiek