    From: Alf/red/ <a...@u...waw.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Podatek od lokat - Stypułkowski
    Date: Tue, 30 Mar 2021 14:42:24 +0200

    https://wyborcza.biz/biznes/7,147582,26930044,beda-k
    ary-za-posiadanie-pieniedzy-na-koncie-bankowym-glos-
    zabral.html

    > - Jak państwo składacie u nas depozyt, a my nie mamy z tym depozytem co zrobić, bo
    nie ma dostatecznej akcji kredytowej, bo mamy jakiś limit na państwowe papiery
    wartościowe, to nawet jeżeli w banku centralnym składamy te pieniądze, to musimy od
    nich zapłacić podatek rzędu 44 pkt baz. - mówił, cytowany przez ,,Puls Biznesu"
    prezes mBanku podczas spotkania z klientami.

    > Aby po wprowadzeniu karnych opłat pieniądze klientów za nadmierne depozyty nie
    odpłynęły, bank już teraz planuje udostępnić szerzej swoje usługi inwestycyjne.

    Czyli będą *karne opłaty*.

    Pytał mnie kolega kilka miesięcy temu - mam dwie stówy bo mi się
    obligacje skończyły, co zrobić? Radziłem mieszkanie, ale się nie
    zdecydował, kupił znowu czterolatki..

    PS zanim pójdzie hejt na Stypułkowskiego, to przypomnijcie sobie za co
    poszedł ostatnio, i czy się zmaterializowało
    --
    Alf/red/