  • 1. Data: 2002-06-03 17:36:23
    Temat: Po co Pekao przesyla wyciagi?
    Od: "Silvio" <s...@p...com>

    Hej,
    w grudniu tuz przed Gwiazdka zlikwidowalem konto w Pekao.
    Pani poinformowala mnie, ze musi ono byc utrzymywane jeszcze przez 30 dni
    aby zadoscuczynic prawu bankowemu. Ok.
    ale zaczyna sie czerwiec a Pekao co miesiac przysyla mi wyciag: saldo 0 zl,
    stan konta 0 zl itd.

    PO CO ONI to robia? Przeciez to kosztuje: wydruk, koperta, znaczek. Nie
    szkoda im kasy?
    a moze jednak ciezko im sie ze mna rozstac?
    Silvio

  • 2. Data: 2002-06-04 07:52:15
    Temat: Re: Po co Pekao przesyla wyciagi?
    Od: "kamila" <k...@s...goo.pl>

    hej

    mi przysylali podobnie z Handlobanku tez z ok pol roku :(((
    i szczerze mowiac za kazdym razem otwierajac list balam sie ze saldo bedzie
    minusowe ze od zera naliczali jakies karne odsetki :(
    bo takie przypadki slyszalam
    ale na szczescie byly tylko 0,00 i potem przestali wysylac

    kamila_

  • 3. Data: 2002-06-04 12:56:53
    Od: "qb" <q...@q...qb>

    na tym mozna kase zarobic, tylko zdobadz ich oswiadczenie, ze konto zamkneli
    i usuneli cie z bazy , a nastepny wyciag do sadu i z rok temu to tak z
    250000 ktos za takie cos dostal...
    zdaje sie ...

  • 4. Data: 2002-06-04 13:07:55
    Od: g...@t...net.pl (Grzegorz Dabrowski)

    qb napisal:
> [...]
    > i usuneli cie z bazy , a nastepny wyciag do sadu i z rok temu to tak z

    Widze, ze po wylowieniu nie tylko ryby rosna najbardziej ;)
    http://www.rzeczpospolita.pl/gazeta/wydanie_001115/p
    rawo/prawo_a_8.html

    Pozdrawiam, Grzegorz

  • 5. Data: 2002-06-04 15:34:56
    Od: "qb" <q...@q...qb>

    oj tam sie szczegolow czepiasz ... jedno zero w te czy wefte ...:)

  • 6. Data: 2002-06-04 22:19:09
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

> [...]
    > aby zadoscuczynic prawu bankowemu. Ok.
    > ale zaczyna sie czerwiec a Pekao co miesiac przysyla mi wyciag: saldo 0

    Wyciagi to nic. Zobaczysz niedlugo przysla Ci nowe Maestro :-)) Ja dostalem
    oprocz Maestro jeszcze MC Shella (aktywny) :-))
    Ten bank mnie rozbraja :-))
    pzd

  • 7. Data: 2002-06-05 08:18:49
    Od: RobertS <r...@g...pl>

    Witek napisał(a):

    > zl,
    >
    > Wyciagi to nic. Zobaczysz niedlugo przysla Ci nowe Maestro :-)) Ja dostalem
    > oprocz Maestro jeszcze MC Shella (aktywny) :-))
    > Ten bank mnie rozbraja :-))

    a ja uwazam ze jest bardzo sympatyczny
    byl czas ze mialem tylko banki wirtualne i zamkniete konto w pekao
    i tylko wlasnie pekao przysylal mi bezplatnie wyciagi, konto zylo swoim
    wlasnym bytem, pobierano prowizje, odsetki od uzgodnionego debetu itp -
    bardzo milo z ich strony, ze w domu bez dostepu do netu tez mialem
    doczynienia z bankami

    roberts

  • 8. Data: 2002-06-07 09:44:20
    Od: Bartlomiej Moczulski <b...@i...prv.pl>

    Silvio <s...@p...com> wrote:
> [...]
    > aby zadoscuczynic prawu bankowemu. Ok.
    > ale zaczyna sie czerwiec a Pekao co miesiac przysyla mi wyciag: saldo 0 zl,

    wyciagi to nic, lepiej zadzwon do centrum kart i czekow i upewnij sie na
    200% procent, ze zamkneli ci karty. PeKeO wlasnie sobie wymyslilo, ze
    zaczna pobierac po 50 zlotych "rocznej oplaty czlonkowskiej" od kazdej
    karty. Ja sie o tym dowiedzialem jak dostalem wyciag na karte, ktora
    mila Pani w oddziale przeciela jakies 4 miesiace temu. (oczywiscie od
    razu sobie przypomnieli, ze 2,40 za zabezpieczenie transakcji tez trzeba
    naliczyc). bardzo jestem ciekaw, czy mi uwzglednia te reklamacje.

    Poza tym ciesz sie, ze Ci oddali wszystkie pieniadze, bo ja musialem
    robic afere zeby to co zostalo na koncie mi laskawie wyplacili.

    pozdrawiam,
    --
    ?. .? * Bartlomiej Moczulski *******