  • 1. Data: 2003-02-10 12:11:05
    Temat: Pilnie pozycze!
    Od: " " <t...@N...gazeta.pl>

    Witam!

    Poszukuje pozyczki w wysokosci 10.000PLN na okres dwoch miesiecy.
    Zabezpieczenie:umowa pozyczki,weksel in-blanco wraz z deklaracja wekslowa.
    Wysokie oprocentowanie.

    Szczegoly na priv : t...@g...pl

  • 2. Data: 2003-02-10 21:24:23
    Temat: Re: Pilnie pozycze!
    Od: "Alan" <a...@i...pl>

    OSTRZEGAM WSZYSTKICH CHETNYCH

    oferowane zabezpieczenia nic nie znacza !!!! Sam mam juz wyrok z nakazem
    platnosci (po rozprawie sadowej z weksla) i niestety nic sie nie daje
    sciagnac - dluznik wyzbyl sie wszystkiego !!!!

    http://www.gazeta.pl/usenet/

  • 3. Data: 2003-02-11 08:16:32
    Od: "Michał M." <m...@t...pl>

    W artykule news:b295ai$85j$1@foka.acn.pl,
    niejaki(a): Alan z adresu <a...@i...pl> napisał(a):
> [...]
    > nakazem platnosci (po rozprawie sadowej z weksla) i niestety nic sie
    > nie daje sciagnac - dluznik wyzbyl sie wszystkiego !!!!

    dokładnie i do tego rok z głowy by nakaz uzyskać

    Pozdrawiam Michał

  • 4. Data: 2003-02-12 07:15:08
    Od: calcium300mg <c...@o...pl>

    On Mon, 10 Feb 2003 22:24:23 +0100, "Alan" <a...@i...pl> wrote:

    >OSTRZEGAM WSZYSTKICH CHETNYCH
    >
    >oferowane zabezpieczenia nic nie znacza !!!!

    Nie ma jak stare, dobre czasy, kiedy za długi szło się w niewole :)