  • 1. Data: 2004-07-01 20:50:32
    Temat: Piętnuję Millennium - karta i PIN
    Od: "Addie" <a...@p...onet.pl>

    Witam,

    Bank Millennium, do którego jestem mocno przywiązany moim kredytem
    MilleKurnaDom doprowadzał mnie już nieraz do pasji, ale tym razem przekroczyli
    wszelkie granice. A było to tak:

    W styczniu wygasła mi karta VisaElectron. Poszedłem po paru tygodniach do
    oddziału, gdzie brałem kredyt i od trzech lat załatwiam wszystkie sprawy.
    Powiedzieli, że kartę mogę sobie odebrać, ale... w oddziale, w którym kiedyś,
    kiedyś... zakładałem rachunek = na drugim końcu miasta. Okazja żeby pojechać
    trafiła się po paru miesiącach. "Miła" pani niemalże mnie wyśmiała i pouczyła,
    że moja karta już dawno smaży się w piekle nieodebranych kart i mogę sobie co
    najwyżej wyrobić nową, płatne 15 PLN z konta. Okej. Podpisałem cyrograf
    zlecenia i pojechałem.

    Po miesiącu karta przyszła. Po kolejnym miesiącu wyjąłem ją z koperty,
    przeczytałem, że trzeba ją zaktywować w dowolnym bankomacie przez wykonanie
    dowolnej operacji używając starego PINu. Przy najbliższej okazji pojechałem do
    mojego aktualnego oddziału i spróbowałem sprawdzić saldo. Łyknął PIN,
    przeszedłem przez menu, zażądał ponowienia PINu i wypluł kartę. Pomyślawszy, że
    na tym polega aktywacja, spróbowałem ponownie co skończyło się komunikatem o
    przekroczeniu ilości prób wprowadzania PINu.

    Panie w oddziale były cholernie zaskoczone, upewniały się, czy aby na pewno
    wprowadzałem stary PIN, w końcu zakonkludowały, że musiałem zapomnieć PINu, z
    radością na buziach poinformowały, że karta jest zablokowana na amen i czego to
    nie będę mógł już z nią zrobić (tylko płacić w terminalu ewentualnie...), i
    pozostaje mi wyrobić nową, 15 PLN płatne z konta, hej.

    A dzisiaj znalazłem w portfelu zalakowaną kopertkę z numerem PIN do tej nowej
    karty. Dzwonię wściekły z gulem na bankolinię, a kolejna uprzejma panienka mnie
    uświadamia, ze karta nie jest wznowiona, tylko nowa, i stary PIN mogłem sobie
    wsadzić gdzieś.

    I tyle na ten temat. Moja niepamięć, ale nosz by ich kaczki skopały....

    --
    Addie

  • 2. Data: 2004-07-01 21:41:41
    Temat: Re: Piętnuję Millennium - karta i PIN
    Od: "Grzegorz Podsiadło" <e...@a...w.stopce>

    Addie wrote in news:2920.00000d59.40e47918@newsgate.onet.pl:

> [...]
    > kart i mogę sobie co najwyżej wyrobić nową, płatne 15 PLN z konta.
    > Okej. Podpisałem cyrograf zlecenia i pojechałem.

    Widzę że w millenium (ile pan chce wypłacić ? 10k ? nie ma tyle. mogą
    być 2k, bierze pan?) nic się nie zmieniło - wbrew twierdzeniom które
    słyszałem na tej grupie. Dalej w najmilsze dymie klientów.

    --
    empeg // e m p e g /a t/ h o t /d o t/ p l

    {F2DA709C-5DFD-4C6B-96D0-B04EC4DB27EB}

  • 3. Data: 2004-07-02 07:28:07
    Od: "Waldek" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Addie" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > I tyle na ten temat. Moja niepamięć, ale nosz by ich kaczki skopały....
    >
    > --
    > Addie

    Ja tez swoje juz napisalem na grupe o obsludze w tym banku w poscie "Proste
    bankowanie".
    Obecnie jestem na etapie zniany na inny. Prawdopodobnie mBank lub Multi ze
    wzgledu na dostep do funduszy inwestycyjnych. Mam juz ich poprostu dosc.

    Pozdr.
    Waldek

  • 4. Data: 2004-07-02 13:36:32
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Waldek wrote:
    > Użytkownik "Addie"

    > Ja tez swoje juz napisalem na grupe o obsludze w tym banku w poscie
    > "Proste bankowanie".
    > Obecnie jestem na etapie zniany na inny.

    ja rowniez nieraz ich tu oplułem za ucinanie odsetek i wykrętne kłamstwa,
    a pożegnałem ich w zeszłym roku
    *** blad ***

  • 5. Data: 2004-07-02 22:18:15
    Od: "Dżony Bigut" <d...@g...pl>

    Addie <a...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Po miesiącu karta przyszła. Po kolejnym miesiącu wyjąłem ją z koperty,
    > przeczytałem, że trzeba ją zaktywować w dowolnym bankomacie przez wykonanie
    > dowolnej operacji używając starego PINu.

    Tam wcale nie było napisane że karta aktywuje się starym PINem, tylko że
    kartę aktywuje się wcześniej otrzymanym PIN-em, który jak rozumiem miałeś
    zresztą w portfelu. W sumie to nie wiem o co masz pretensję - że zapomniałeś
    odebrać kartę czy że zapomniałeś o PIN-ie czy że nie doczytałeś jak kartę się
    aktywuje.

    Pozdrawiam
    DżonyBigut

  • 6. Data: 2004-07-03 10:00:46
    Od: "Al501" <a...@i...net.pl>

> [...]
    >
    >wsadzić gdzieś.
    >
    >I tyle na ten temat. Moja niepamięć, ale nosz by ich kaczki skopały....

    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl