  • 1. Data: 2004-07-01 18:51:28
    Temat: VWB obniza koszty... ?
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    ...i wysyła przelewy z opóźnieniem 1-dniowym?

    Na konto w mBanku do godz. 20:50 nie dotarł ani przelew zlecony wczoraj z
    dzisiejszą datą (tzw. "zlecenie") ani wysłany dziś pomiędzy 14-15 (aczkolwiek w
    drugim przypadku może to być wina zlecenie po czasie ostatniej sesji, lecz
    wątpię).

  • 2. Data: 2004-07-02 06:06:27
    Temat: Re: VWB obniza koszty... ?
    Od: janoush <j...@i...pl>

    Radosław Popławski napisał(a):

> [...]
    > drugim przypadku może to być wina zlecenie po czasie ostatniej sesji, lecz

    Też to miałem wczoraj. VWLinka zeznała, że mieli "przedłużone
    przetwarzanie z końca miesiąca" i niestety przelewy zostały opóźnione,
    bo system transakcyjny był odłączony. (Tak jakby on był podłączony na
    stałe :) )

    Janusz