    From: "Krzys1972" <k...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Pieniądze dla dzieci
    Date: Tue, 8 Feb 2005 19:05:24 +0100

    Witam,

    Mam 2 dzieci. 1roczek i 3 latka. Chcialbym zalozyc dla nich jakies konto
    oszczednosciowe lub cokolwiek innego aby wplacac im powiedzmy po 50-100zm
    miesiecznie na jednego. Zalezy mi aby mieli jakies rozsadne pieniadze jak
    wejda w dorosle zycie. Czy mozecie mi cos dobrego polecic ?? aby te
    pieniadze dobrze sie rozwijaly itp ?? Wazne jest takze aby nie bylo tak iz w
    przypadku kiedy nie bedzie mnie stac wplacac przez jakis okres aby nie
    potracali mi w banku pieniedzy z ich rachunkow.

    Jednym słowem mówiąc zależy mi na dzieciach ich przyszłości. Czy możecie mi
    coś dobrego polecić ?? proszę.

    Krzysiek