  • 1. Data: 2002-04-18 13:18:44
    Temat: Pekao- wreszcie mogę wejść :-)
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    Witam.
    Po kilku miesiacach wreszcie mogę otworzyc stronę pekao z mojego komputera domowego.
    Sukces na miarę... no właśnie.
    Czyżby oni coś zmienili ?
    Teraz wreszcie będę mógł znowu w pełni skorzystać z oferty mojego banku ;-)))
    Czyżby skończyły się problemy ? ;-)
    Pozdrawiam i zachęcam do testowania.
    Grzegorz

  • 2. Data: 2002-04-18 13:23:23
    Temat: Re: Pekao- wreszcie mogę wejść :-)
    Od: "Kasia" <K...@e...pl>

    Użytkownik "Grzegorz" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Sukces na miarę... no właśnie.
    > Czyżby oni coś zmienili ?
    > Teraz wreszcie będę mógł znowu w pełni skorzystać z oferty mojego banku

    Ja równiez z błogością stwierdziłam, że moge wejść dzis na ich stronę :-)
    Pekao S.A. PANY ! :-))) hi hi hi

  • 3. Data: 2002-04-18 20:42:02
    Od: "Szymon" <s...@w...pl>

    Witam,

    mowisz o glownej stronie? A co nie Ci nie dzialalo? Nie stwierdzilem
    problemow powaznych przez ostatnich pare miesiecy.

    Pozdrawiam,

    --
    SzYmOn

  • 4. Data: 2002-04-19 04:54:35
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > mowisz o glownej stronie? A co nie Ci nie dzialalo? Nie stwierdzilem
    > problemow powaznych przez ostatnich pare miesiecy.

    Od stycznia bodajże nie mogłem wejść na ich główną (i nie tylko stronę) z
    komputera domowego. Natomiast z firmowego jak najbardziej. Na początku myslałem,
    że to mój provider, ale potem doszedłem, że to nie to. No i wczoraj sprawdzając
    po raz kolejny przez przypadek odkryłem, że działa :-)
    Sądząc z wypowiedzi na pbb z tym problemem zetknąłem się nie tylko ja.
    Grzegorz

  • 5. Data: 2002-04-20 20:41:23
    Od: "Szymon" <s...@w...pl>

    Witam,

    nigdy nie mialem problemow z wejsciem na www.pekao.com.pl

    Jaki masz system, wersje IE, poziom szyfrowania, provider ?

    Co to znaczy, ze nie mogles wejsc? Jaki pojawial sie komunikat? Jakie byly
    objawy?

    Pozdrawiam,

    --
    SzYmOn

  • 6. Data: 2002-04-21 13:42:15
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > Jaki masz system, wersje IE, poziom szyfrowania, provider ?

    Poziom szyfrowania żaden- po prostu nie mogłem otworzyć głównej strony
    www.pekao.com.pl
    System i millenium i XP, IE w wersji 6 na obydwu.

    > Co to znaczy, ze nie mogles wejsc? Jaki pojawial sie komunikat? Jakie byly
    > objawy?

    Komunikat- coś w, że nie mozna otworzyć strony- strona niedostępna, czy jakoś tak.
    Objawy takie jak nie miałbym wogóle połączenia z internetem.
    Grzegorz

  • 7. Data: 2002-04-21 17:41:04
    Od: "Szymon" <s...@w...pl>

    Witam,

    stawiam na problemy z IE6, z jego cookie i takie tam jego wlasne widzimisie
    przez ktore go nie lubie i nie uzywam - jak IE to tylko 5.5 SP2 PL.

    Pozdrawiam,

    P.S. Na przyszlosc - najpierw 'ping www.pekao.com.pl' , a potem 'telnet
    www.pekao.com.pl 80', podanie odpowiedniego stringa i juz wiesz czy dziala
    czy nie. A nie wzorujesz sie na jakims IE.

    --
    SzYmOn