  • 1. Data: 2002-04-18 12:23:34
    Temat: VE Inteligo czy mBank virtual?
    Od: s...@i...pl

    Jaka karta lepiej sprawuje sie w internecie: VE Inteligo czy karta
    wirtualna mBanku? Jakie sa wady i zalety kazdej z nich? Dzieki.

  • 2. Data: 2002-04-18 12:41:51
    Temat: Re: VE Inteligo czy mBank virtual?
    Od: Malolat <t...@w...pl>

    > Jaka karta lepiej sprawuje sie w internecie: VE Inteligo czy karta
    > wirtualna mBanku? Jakie sa wady i zalety kazdej z nich? Dzieki.

    mBank ale wypukla VISA. Bedzie do internetu i do sklepu, do bankomatu tez.
    VE takie jak z Inteligo nadaja sie tylko do bankomatu, chociaz ta i do tego
    slabo bo za kazdym razem trzeba placic prowizje.

  • 3. Data: 2002-04-18 12:50:39
    Od: "Szymon" <w...@p...com>

    Użytkownik <s...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Jaka karta lepiej sprawuje sie w internecie: VE Inteligo czy karta
    > wirtualna mBanku? Jakie sa wady i zalety kazdej z nich? Dzieki.

    Ja korzystam z VE Inteligo. Bardzo ladnie mi sie spisuje - zadnych
    problemow. Natomiast odnosnie mBankowej to polecam ich forum. W ciagu
    tygodnia zwykle 2-3 nowe watki w stylu: "dlaczego ekarta znow nie dziala".

    pzdr

  • 4. Data: 2002-04-18 12:51:16
    Od: "Szymon" <w...@p...com>

    Użytkownik "Malolat" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    tego
    > slabo bo za kazdym razem trzeba placic prowizje.

    Do sklepu wypukla Visa? Mowisz o Goldzie za 250zl/rok?

  • 5. Data: 2002-04-18 12:51:45
    Od: "Szymon" <w...@p...com>

    > Jaka karta lepiej sprawuje sie w internecie: VE Inteligo czy karta
    > wirtualna mBanku? Jakie sa wady i zalety kazdej z nich? Dzieki.

    dodam tylko, ze za karte VE Inteligo nic nie placisz, a za mBankowa 20zl/rok

  • 6. Data: 2002-04-18 13:20:20
    Temat: Re: Re: VE Inteligo czy mBank virtual?
    Od: Malolat <t...@w...pl>

    > Do sklepu wypukla Visa? Mowisz o Goldzie za 250zl/rok?

    Podobno mBank daje za darmo karte jak masz saldo na odpowiednim poziomie.
    Poszukaj w archiwum.

  • 7. Data: 2002-04-18 13:23:42
    Od: Malolat <t...@w...pl>

> [...]
    > problemow. Natomiast odnosnie mBankowej to polecam ich forum. W ciagu
    > tygodnia zwykle 2-3 nowe watki w stylu: "dlaczego ekarta znow nie

    Twierdzisz, ze VE zadziala wszedzie tam gdzie nie dziala karta virtualna? To
    sie w takim razie mylisz.

  • 8. Data: 2002-04-18 13:28:45
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Ja korzystam z VE Inteligo. Bardzo ladnie mi sie spisuje - zadnych
    > problemow. Natomiast odnosnie mBankowej to polecam ich forum. W ciagu
    > tygodnia zwykle 2-3 nowe watki w stylu: "dlaczego ekarta znow nie dziala".

    buhehehe - tak? Sprobuj zaplacic w trakcie przetwarzania karta Inteligo...
    24 godziny to ona niestety nie dziala..

  • 9. Data: 2002-04-18 13:35:26
    Temat: Odp: VE Inteligo czy mBank virtual?
    Od: "Keyser Soze" <k...@W...pl>

    Użytkownik Malolat w wiadomości do grup dyskusyjnych...

    > mBank ale wypukla VISA. Bedzie do internetu i do sklepu, do bankomatu tez.
    > VE takie jak z Inteligo nadaja sie tylko do bankomatu,

    A to ciekawe..... tak sie sklada, ze VE jest idealnym rozwiazaniem do
    platnosci w internecie. Utrzymanie karty oraz wydanie jest bezplatne.
    Przynajmniej na razie (eKarta kosztuje 20 PLN). Poza tym karte Inteligo
    akceptuje wiekszosc sklepow internetowych (znacznie wiecej niz eKarte).
    Jezeli karte potrzebujesz do placeniai w sieci, wybor jest oczywisty: VE
    Inteligo.

    KS

  • 10. Data: 2002-04-18 14:08:04
    Od: Malolat <t...@w...pl>

    > Przynajmniej na razie (eKarta kosztuje 20 PLN). Poza tym karte Inteligo
    > akceptuje wiekszosc sklepow internetowych (znacznie wiecej niz eKarte).

    A na marginesie przeczytaj uwaznie jeszcze raz co napisalem, moze zauwazysz
    ze to bylo o karcie wypuklej.

    > Jezeli karte potrzebujesz do placeniai w sieci, wybor jest oczywisty: VE
    > Inteligo.

    Podeslij jeszcze link jak zalozyc konto.

    Dla powownania o ile karta Inteligo jest lepsza od mBankowej proponuje
    zrobic zakupy na http://www.dvdcrave.com :-PPPP