  • 1. Data: 2004-05-11 14:53:31
    Temat: Pekao a NRB
    Od: Marek Madej <m...@w...INTERIA.i-to.PL>

    Taka ciekawostka: do końca czerwca pozostało 50 dni, a bank Pekao w
    ciągu około jednego roku wdrożył nowy system dopiero w 157 oddziałach na
    296. Pozostało 139 oddziałów do "konwersji" i 7 tygodni.

    Zdążą? ;-)

    A jak nie, to co?

    Marek

  • 2. Data: 2004-05-11 16:22:12
    Temat: Re: Pekao a NRB
    Od: "AS" <....@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marek Madej" <m...@w...INTERIA.i-to.PL> napisał w
    wiadomości news:c7qpe8$n0$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Taka ciekawostka: do końca czerwca pozostało 50 dni, a bank Pekao w
    > ciągu około jednego roku wdrożył nowy system dopiero w 157 oddziałach na
    > 296. Pozostało 139 oddziałów do "konwersji" i 7 tygodni.

    Potrzebowałem pilnie do pracy nowego numeru NRB, więc musiałem udać się
    osobiście do banku (PeKaO SA IIo. Rzeszów). Tam pani zaczęła przy mnie
    przeszukiwać kilka dużych pudeł by w końcu znaleźć list do mnie z nowym
    numerem. Zapytałem czy przyszłoby to do mnie pocztą, na co dostałem
    odpowiedź że nie ponieważ nie mam ustawionej opcji wysyłania wyciągów do
    domu (dawno temu zrezygnowałem gdy wprowadzili za to opłaty). Szczęka mi
    opadła... Moim zdaniem powiadomienie klienta w tej sytuacji to obowiązek
    banku. Na dodatek od ponad roku obiecują wprowadzenie nowego systemu, ciągle
    podając nowe terminy, a jak go nie było tak ciągle niema...

    AS

  • 3. Data: 2004-05-11 18:18:18
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 11 May 2004 16:53:31 +0200, Marek Madej
    <m...@w...INTERIA.i-to.PL> wklepał(-a):

    >Taka ciekawostka: do końca czerwca pozostało 50 dni, a bank Pekao w
    >ciągu około jednego roku wdrożył nowy system dopiero w 157 oddziałach na
    >296. Pozostało 139 oddziałów do "konwersji" i 7 tygodni.

    Ja otrzymałem nowy numer jak zlikwidowałem konto. :-D Pytałem się w grudniu
    "kiedy będzie nowy numer?" - "w styczniu, w lutym". No i dostałem w maju. :-D

  • 4. Data: 2004-05-15 05:28:20
    Od: "b.szczepaniak" <n...@o...pl>

    wszystkie oddzialy maja juz nadane numery NRB (od dawna).

    --
    0==]::::::::::::::> b.szczepaniak <::::::::::::::[==0

  • 5. Data: 2004-05-15 12:49:36
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 15 May 2004 07:28:20 +0200, "b.szczepaniak" <n...@o...pl>
    wklepał(-a):

    >wszystkie oddzialy maja juz nadane numery NRB (od dawna).

    Oddziały może i tak, ale klienci nie.

  • 6. Data: 2004-05-15 14:31:39
    Od: "Pulemiot" <p...@o...pl>

    > Dnia Sat, 15 May 2004 07:28:20 +0200, "b.szczepaniak" <n...@o...pl>
    > wklepał(-a):

    > Oddziały może i tak, ale klienci nie.

    :))

    a wznoszą się na szczyty dokładności, to "rachunki klientów" jescze nie ;)

    pozdrawiam
    P.