  • 1. Data: 2004-05-11 13:18:42
    Temat: kredyt konsumpcyjny w mBank
    Od: Adam Szendzielorz <a...@n...konta.pl>

    Witam,

    Potrzebuje ok. 15 tys kredytu (na wyposazenie mieszkania) - w mBanku
    zaproponowano mi kredyt konsumpcyjny dla posiadaczy konta eKonto na
    podstawie srednich wplywow na tamtejszym rachunku, procedura uzyskania
    kredytu jest wiec dosyc uproszczona (tylko papierki, zgoda, decyzja juz
    jest pozytywna). Otrzymalem wlasnie informacje jak bedzie mozna podpisac
    umowe i martwi mnie jedna rzecz - wszystkie dokumenty (tj. wniosek
    kredytowy + umowa kredytowa + taryfa prowizji i oplat bankowych + regulamin
    udzielania odnawialnego kredytu konsumpcyjnego dla posiadaczy eKonta)
    otrzymam do reki od pracownika banku ktory ma do mnie przyjechac, nie mam
    mozliwosci zapoznania sie z tym wszystkim na spokojnie, przeanalizowania,
    przespania sie itp - pracownik nie moze zostawic mi zadnego z tych
    dokumentow, moge sie z tym wszystkim zapoznac tylko przy pracowniku i tylko
    przy nim calosc podpisac lub nie.

    Troche to dla mnie podejrzane dlatego pytam czy ktos mial juz jakies
    doswiadczenie z kredytem w mBank ? Teoretycznie nie powinienem miec
    problemow w otrzymaniu kredytu w dowolnym innym banku (z bardziej
    wykreconymi procedurami ale to nic) - jak w porownaniu do innych bankow
    jest z atrakcyjnoscia tego kredytu ?

    Przyznam szczerze ze nawet nie analizowalem innych ofert - optymistycznie
    zakladam, ze kazdy bank zedrze ze mnie porownywalna liczbe $$ - jak nie w
    prowizji, to w odsetkach, czy innych "dodatkach" gratis :-)

    Czy te ~12% w skali roku jest realne ? Czytalem niedawno w newsweeku ze
    oprocentowanie kredytow ma poleciec mocno w gore - ile w tym wedlug Was
    prawdy ?:)
    Dzieki.
    pozdr.

    --
    Adam Szendzielorz, adam [at] konta.pl
    tel., sms: 602 461 806, http://www.konta.pl

  • 2. Data: 2004-05-11 13:25:14
    Temat: Re: kredyt konsumpcyjny w mBank
    Od: "Robert Wicik" <r...@p...onet.pl>

    To jest zwykły kredyt odnawialny w rachunku (na debet). Żadnych sztuczek.
    Przeczytaj regulamin i tabelę opłat na stronach www mbanku.

  • 3. Data: 2004-05-11 15:20:04
    Od: dg <g...@b...gnet.pl>

> [...]
    > przespania sie itp - pracownik nie moze zostawic mi zadnego z tych
    > dokumentow, moge sie z tym wszystkim zapoznac tylko przy pracowniku i tylko

    [...]

    Od podpisanej umowy możesz odstąpić w terminie do 10 dni bez żadnych
    konsekwencji.

    --
    gonT

  • 4. Data: 2004-05-12 05:40:42
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "dg" <g...@b...gnet.pl> napisał w wiadomości
    mam

    poszukaj tych rzeczy na www.mbank.com.pl i sie zapoznaj...;-)
    Choc umowy to pewnie tam nie ma.

    > [...]
    >
    > Od podpisanej umowy możesz odstąpić w terminie do 10 dni bez żadnych
    > konsekwencji.

    Bez zadnych, hmmm
    A masz podstawe prawna by zadac zwrotu oplaty przygotowaczej (tutaj pewnie
    150zl)?

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 5. Data: 2004-05-13 23:18:17
    Od: vpw <v...@p...onet.pl>

    On Tue, 11 May 2004 13:18:42 +0000 (UTC), Adam Szendzielorz wrote:
> [...]
    >
    > Troche to dla mnie podejrzane dlatego pytam czy ktos mial juz jakies
    > doswiadczenie z kredytem w mBank ? Teoretycznie nie powinienem miec

    A to go troche przecwicz. Umow sie i nastepnie w samochod, taxi lub autobus
    i do kolegi, prawnika lub kogo tam chcesz. Poczytaj (1 godzina), przespij
    sie (6 godzin) - twoje prawo, a potem podpisz albo nie. Na kazdego
    kombinatora jest metoda. Jesli nie pozwalaja sie zapoznac z umowa, ktora ma
    wiecej niz jedna strone przed jej podpisaniem to albo ich olej albo
    wykorzystaj czas, ktory na to potrzebujesz. Nawet jesli jest to zwykly
    kredyt to masz prawo do zadania pytan i uzyskania pisemnej odpowiedzi -
    interpretacji. W koncu to bank zarabia na kredycie i wymysla reguly.

    --
    vpw (2004-05-14 01:15:07)