  • 1. Data: 2009-03-29 21:26:55
    Temat: Paypass i Paywave - ten sam termial?
    Od: "MD" <t...@p...onet.pl>

    Czy jeśli np. Empik ma terminal Paypass, to aby płacić Paywave musi mieć
    kolejny? Na tym, który ma (w Krakowie) jest nadruk Paypass, więc raczej
    pewnie nie można płacić Paywave - przynajmniej na ten moment - dobrze
    rozumiem? Tylko dlaczego to jest nadruk, a nie np. naklejka - wygląda to na
    system, który jest Mastercarda i koniec.
    Marcin

  • 2. Data: 2009-03-29 21:33:26
    Temat: Re: Paypass i Paywave - ten sam termial?
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Sun, 29 Mar 2009 23:26:55 +0200, MD napisał(a):

    > Czy jeśli np. Empik ma terminal Paypass, to aby płacić Paywave musi mieć
    > kolejny?

    Nie wiem, ale tak sobie myślę czy to nie jest to samo co MiFare:

    http://tinyurl.com/oyster-zlamany

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl