  • 1. Data: 2009-03-28 20:19:26
    Temat: nowa TOiP w Polbanku
    Od: k...@o...pl

    od 6 kwietnia m.in:
    wypłata z obcego bankomatu 5zł/za granicą 10 zł (było 4/8)
    realizacja zlecenia stałego zewnętrznego 2 zł, anulowanie zlecenia
    stałego 4 zł (było 1/1)
    przelew zewnętrzny z konta oszczędnościowego 8 zł(nadal można wykonać
    dowolna ilość bezpłatnych przelewów na rachunek gotówkowy i potem
    dalej) było 4 zł

  • 2. Data: 2009-03-28 20:23:54
    Temat: Re: nowa TOiP w Polbanku
    Od: Schliesky <t...@m...pl>

    k...@o...pl wrote:
> [...]
    > przelew zewnętrzny z konta oszczędnościowego 8 zł(nadal można wykonać
    > dowolna ilość bezpłatnych przelewów na rachunek gotówkowy i potem

    Skok na kasę hipoteczniaków udał się połowicznie.
    W sumie ciekaw jestem ilu klientów udało im się zastraszyć i zmusić do
    podpisania aneksów z wyższą marżą.

    --
    Pozdrawiam, *Schliesky*
    email: schliesky at gmail

  • 3. Data: 2009-03-28 21:21:56
    Od: "Łukasz" <N...@o...pl>

    Użytkownik <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
[...]
    to w sumie wielkich zmian nie poczynili, ważne że wypłaty kartą z KO są
    dalej bezpłatne :)

  • 4. Data: 2009-03-29 07:08:11
    Od: Radzik <r...@r...pl>

    Łukasz pisze:
    > to w sumie wielkich zmian nie poczynili, wa?ne ?e wyp?aty kart? z KO s?
    > dalej bezp?atne :)
    zmiany nie są wielkie w porównaniu do pkobp, db czy innych banków

    Podobna zmiana czeka konta firmowe z racji kończącej się promocji.
    Jednym z plusów jest wprowadzenie na stałe bezpłatnych przelewów przez
    internet...

  • 5. Data: 2009-03-29 19:43:50
    Od: ===Tomy=== <nic@z_tego.com>

    Dnia Sat, 28 Mar 2009 13:19:26 -0700 (PDT), k...@o...pl napisał(a):

    > od 6 kwietnia m.in:
    <ciach>

    Pomimo ich "chciwego skoku na kasę hipotek" nadal przelewy z gotówkowego
    bez opłat. Inni już dawno biorą kasę, zobaczymy ile wody upłynie kiedy i
    Polbąk tutaj wprowadzi opłaty.

    --
    ===Tomy===

    Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.
    Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym
    następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany
    poglądów, bez podawania przyczyny.

  • 6. Data: 2009-03-29 19:56:30
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Pomimo ich "chciwego skoku na kasę hipotek" nadal przelewy z gotówkowego
    > bez opłat. Inni już dawno biorą kasę, zobaczymy ile wody upłynie kiedy i
    > Polbąk tutaj wprowadzi opłaty.

    konto gratis, karta gratis i tak samo przelewy przez net czyli na razie
    źle nie jest, oby się za bardzo z tymi podwyżkami nie rozpędzali...

    --
    pozdrawiam
    RobertS