  • 1. Data: 2009-03-30 09:12:21
    Temat: BILIX - co to jest?
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Czy ktoś z Was korzysta aktywnie z systemu płatności BILIX ?
    JaC

  • 2. Data: 2009-03-30 09:26:41
    Temat: Re: BILIX - co to jest?
    Od: "onet" <d...@b...com>

    Użytkownik " ąćęłńóśźż" <u...@w...eu> napisał w wiadomości
    Czy ktoś z Was korzysta aktywnie z systemu płatności BILIX ?
    JaC

    Aktywnie to nie za bardzo się da - mało firm wdrożyło ten system - z tego co
    wiem to napewno n-ka i kilka Zakładów Energetycznych i Gazowni. Pozatym
    banki też się nie spsieszą z wdrożeniem Bilixa

  • 3. Data: 2009-03-30 09:41:43
    Od: "corner" <c...@i...TOTEZpl>

    Użytkownik "onet" <d...@b...com> napisał w wiadomości

    > Aktywnie to nie za bardzo się da - mało firm wdrożyło ten system - z tego
    > co wiem to napewno n-ka i kilka Zakładów Energetycznych i Gazowni. Pozatym
    > banki też się nie spsieszą z wdrożeniem Bilixa

    Myślę, że za niedługo wszystkie zaczną wprowadzać, dwa największe już mają.

  • 4. Data: 2009-03-30 11:10:37
    Od: "MacGregor" <m...@s...poczta.onet.pl>

    >Użytkownik " ąćęłńóśźż" <u...@w...eu> napisał w wiadomości
    >Czy ktoś z Was korzysta aktywnie z systemu płatności BILIX ?
    >JaC

    Ja. Z N i PKO BP.

    MacGregor

  • 5. Data: 2009-03-30 11:42:25
    Od: "k...@w...pl" <k...@w...pl>

    On 30 Mar, 13:10, "MacGregor" <m...@s...poczta.onet.pl> wrote:

    > Ja. Z N i PKO BP.

    Jak z funkcjonalnoscia?
    Dostajesz fa do swojego "konta" bankowego" jako operacje, ktora mozesz
    (ale nie musisz) zatwierdzic?

    czy tez, jesli sa srodki sa sciagane automatycznie we wlasciwym czasie
    jak PZ?

    A moze masz jakies mozliwosci wyboru, ktore deklarujesz dla fa
    przeslanej Bilixem od danego dostawcy?

  • 6. Data: 2009-03-30 12:26:32
    Od: "MacGregor" <m...@s...poczta.onet.pl>

    >Użytkownik <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    qb.googlegroups.com...

> [...]

    >jak PZ?

    >A moze masz jakies mozliwosci wyboru, ktore deklarujesz dla fa

    Funkcjonalność znośna ;-)
    Po zaakceptowaniu "porozumienia" dostaje się "przesyłkę" z fakturą w PDF.
    Płatność można zaakceptować w dowolnym momencie (OIDP do 3 miesięcy po
    upływnie terminu płatności).
    Niestety, zaakceptowanie generuje od razu płatność (z terminem realizacji
    "dzisiaj") i nie da się tego zmienić.
    Natomiast nie trzeba niczego przepisywać do przelewu, tylko klikasz ;-).

    Jak się zna ograniczenia, to nawet całkiem przyjemne narzędzie. Ponadto "N"
    na TV wyświetla informacje o przesłaniu faktury w BILIX. ;-)

    --
    Pozdrawiam,
    MacGregor

  • 7. Data: 2009-03-30 13:21:15
    Od: "k...@w...pl" <k...@w...pl>

    On 30 Mar, 14:26, "MacGregor" <m...@s...poczta.onet.pl> wrote:

    > Płatność można zaakceptować w dowolnym momencie (OIDP do 3 miesięcy po
    > upływnie terminu płatności).
    > Niestety, zaakceptowanie generuje od razu płatność (z terminem realizacji
    > "dzisiaj") i nie da się tego zmienić.

    Kiepsko.
    PZ przychodzi zwykle w ostatnim wymaganym terminie (dzien platnosci).
    Natomiast bilix jak widze wymaga albo placenia w "przedplacie" albo
    koniecznosci zalogowania sei w dniu platnosci - pamietaniu o tym i
    posuiadaniu wtedy sprawnego sprzetu i internetu.

  • 8. Data: 2009-03-30 13:34:25
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    k...@w...pl pisze:

> [...]
    > koniecznosci zalogowania sei w dniu platnosci - pamietaniu o tym i
    > posuiadaniu wtedy sprawnego sprzetu i internetu.

    To... po co właściwie to jest? PZ przecież działa bardzo dobrze. Ten
    Bilix ma jakieś zalety?

    --
    MiCHA

  • 9. Data: 2009-03-30 14:44:23
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl> writes:

    > To... po co właściwie to jest? PZ przecież działa bardzo dobrze. Ten
    > Bilix ma jakieś zalety?

    Dla niesolidnego płatnika: możesz zapłacić _po_ terminie płatności.[1]
    KJ

    1 - tak wiem, jak nie zapewnisz kasy na pz w dniu płatności to wyjdzie
    na to samo.
    --
    According to the latest official figures, 43% of all statistics are
    totally worthless.

  • 10. Data: 2009-03-30 16:44:38
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Jesteś pewien?
    Znane mi PZ sa wysyłane tylko raz - jezeli nie masz środków to masz po herbacie...
    JaC

    -----