  • 1. Data: 2016-09-26 12:52:39
    Temat: Paypal - ile bierze na przewalutowaniu
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tak właśnie oglądam zamówienie podczas którego Paypal przewalutowywał mi
    operację Euro->PLN.
    Widzę, że skroił na 4,35% (w stosunku do średniego kursu NBP z dnia
    transakcji). Sporo, sądziłem że taniej będzie.

  • 2. Data: 2016-09-27 10:04:52
    Temat: Re: Paypal - ile bierze na przewalutowaniu
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Przecież to żadna nowość, że sporo.
    Najgorsze, że czasem można nie zauważyć waluty obciążającej kartę, lub bywa, że
    trudno ją zmienić (i walutę, i kartę).

    -----