  • 11. Data: 2009-02-06 20:30:35
    Temat: Re: Pawlak uniewaznia kryzys
    Od: "arek_w" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "george" <g...@v...pl> napisał

    news:gmhvfl$gme$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    albo chociaz unieważnienie spadku wartosci
    stron. Po jednej stronie rzygajacy kasa bank z całym
    przecież każdemu sie nalezy domek.

    > co za kretyn... nie wie ze umów sie dotrzymuje ?
    Prezesi firm nie doczytali umów ? czy udają bo im tak pasuje.
    Czytali umowy kredytowe, na opcje itd. i zobaczyli tam ogromną, szybką kasę.
    Zapomnieli, że każdy kij ma dwa końce.
    Okazali się niedouczonymi ignorantami i dyletantami i powinni jak w każdym innym
    kraju za to zapłacić z własnej kieszeni.
    Chciałbym żeby ktoś płacił za moje nietrafione inwestycje
    ale skoro nikt nie płaci to nie godzę się żebym ja płacił za czyjeś wtopy.

  • 12. Data: 2009-02-06 20:34:13
    Od: sorden <s...@w...pl>

    arek_w wrote:

    > Chciałbym żeby ktoś płacił za moje nietrafione inwestycje
    > ale skoro nikt nie płaci to nie godzę się żebym ja płacił za czyjeś wtopy.

    Rzad kombinuje jak wpompowac troche forsy, bo to jest teraz trendy.
    Zaden bank nie chce upasc, no to kombinuja z opcjami dla firm.

    --
    in

  • 13. Data: 2009-02-06 20:49:12
    Od: "arek_w" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "sorden" <s...@w...pl> napisał

    > Rzad kombinuje jak wpompowac troche forsy, bo to jest teraz trendy.
    > Zaden bank nie chce upasc, no to kombinuja z opcjami dla firm.

    :)) ... chyba rozumiem
    .. rząd nie, banki też nie, prezesi spółek też nie ...
    tylko ja mogę pójść z torbami
    Pozdr
    Arek

  • 14. Data: 2009-02-06 20:49:24
    Od: "Anatol" <c...@u...pl>

    Użytkownik "sorden" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Rzad kombinuje jak wpompowac troche forsy, bo to jest teraz trendy.
    > Zaden bank nie chce upasc, no to kombinuja z opcjami dla firm.

    Wpompować może tylko bank centralny, z dodatkowej emisji pieniądza (na
    kredyty i/lub powiększanie rezerw dewizowych). Rząd może tylko zredukować
    wydatki prywatne na korzyść publicznych (nawet dodatkowe zadłużanie samo w
    sobie nie powoduje wzrostu wydawanych w gospodarce złotówek)- pytanie czy
    zwiększenie deficytu budzetowego czyli zabieranie środków biznesowi i
    prywatnym kredytobiorcom, którzy i bez tego cierpią na brak płynności, nie
    pogorszy jeszcze bardziej sytuacji.

    Ponieważ w styczniu rezerwy dewizowe wzrosły o prawie 2 mld EUR, wychodzi
    że NBP wpuścił na rynek dodatkowe 8-9 mld PLN.

    Anatol

  • 15. Data: 2009-02-06 21:25:35
    Od: "Kudlaty" <t...@n...onet.pl>

    Użytkownik "Piotr Maksymowicz" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > stronie rzygajacy kasa bank z całym zapleczem specjalistów a po drugiej
    > prosty ludź chcacy tylko mieszkania. A przecież każdemu sie nalezy domek.

    Nie ma zanaczenia z pkt prawnego. Osoby pokrzywdzone przez opcje sa osobami
    prawnymi a nie prywatnymi. Czyli jako takowe nie podlegaja pod pogwalcenie
    rownowagi.
    Sprawa za jakis czas ucichnie. Pozatym jest ona generowana aby przykryc inne
    wazne sprawy. (Czytajcie malym druczkiem)

  • 16. Data: 2009-02-06 21:38:36
    Od: "Pester" <p...@o...pl>

    "Dieter" <d...@a...pl> wrote in message
    > Wniosek jest jeden. Wszyscy podatnicy zloza sie na spekulacyjne zabawy
    > roznych managerow, bo pewnie teraz Pawlak przeznaczy na wykup opcji nasza
    > kase. Kolejnym krokiem bedzie sfinansowanie wszystkich kredyciarzy,
    > glownie Warszawki, ktorzy tez chcieli przykozaczyć biorac kredyt w CHF.
    > Zastanawia mnie, co za debile wybieraja takiego Pawlaka.

    Zjawisko braku symetrycznosci nastepuje najjaskrawiej w grze w totolotka.
    W tym przypadku wygrana jednego gracza oznacza przegraną setek tysiecy
    innych grajacych.
    Aby nie dopuscioc do tak jaskrawej niesymetrycznoci, wygrywajacy powinien
    caly swoj niesymetryczny zysk zwrocic do puli a potem w imie swietej
    sprawiedliwosci, te pieniadze powinny zostac jaknajszybciej zwrocone
    wyzyskanym graczom!

    Pester

  • 17. Data: 2009-02-06 21:38:37
    Od: "ViRuS" <b...@b...pl>

    Użytkownik "Piotr Maksymowicz" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > http://waluty.onet.pl/1912094,wiadomosci.html

    Demokracja dlatego jest najgorszym ustrojem, bo nie mozna bandy takich
    buraków oderwanych od pługa wywalić na zbity pysk. Trwają u władzy
    zamieniając się stołkami mimo, że NIKT ich nie chce. 200 lat temu to
    zorganizowano by rewolucję, ścięto parę głow i znow żyłoby się spokojnie. A
    dzisiaj w dobie absolutnie doskonałej komunikacji jest to niemozliwe! Aparat
    pilnowania wladzy jest tak doskonały, ze nie ma najmniejszej mozliwosci
    wykopania rządu.

    V.

  • 18. Data: 2009-02-06 21:47:27
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Ktos jednak na nich glosuje.

    D.

  • 19. Data: 2009-02-06 21:49:12
    Od: macieks <m...@g...com>

    "Kolejnym krokiem bedzie sfinansowanie wszystkich kredyciarzy, glownie
    Warszawki, ktorzy tez chcieli przykozaczyć biorac kredyt w CHF."

    Śjakiś kompleks ???

    macieks

  • 20. Data: 2009-02-06 21:50:09
    Od: "Anatol" <c...@u...pl>

    Użytkownik "ViRuS" <b...@b...pl> napisał w wiadomości

    > Demokracja dlatego jest najgorszym ustrojem, bo nie mozna bandy takich
    > buraków oderwanych od pługa wywalić na zbity pysk.

    Czy to oznacza że Jakubas też jest burakiem ?

    Anatol