  • 51. Data: 2009-02-08 20:03:38
    Temat: Re: Pawlak uniewaznia kryzys
    Od: z/svc <z/svc@>

    On Sun, 08 Feb 2009 12:15:23 +0100, Wwieslaw <u...@o...pl> wrote:

    >To juz lepiej idz i oddaj glos niewazny - popsujesz wygranym statystyki
    >i jasno zasygnalizujesz, ze nie ma nikogo interesujacego.

    Też tak kiedyś myślałem i robiłem, ale to bez sensu w sumie.

    Na każdych wyborach powinna być pozycja do zaznaczenia "żaden z
    powyższych". Przy wygraniu wyborów przez tą właśnie 'kratkę' - panowie
    i panie z listy odpadają z konkurów :)

    --
    z/svc

  • 52. Data: 2009-02-08 20:27:22
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "Wwieslaw" <u...@o...pl> napisał w wiadomości

    > To juz lepiej idz i oddaj glos niewazny - popsujesz wygranym statystyki i
    > jasno zasygnalizujesz, ze nie ma nikogo interesujacego.

    Wysoce prawdopodobne, że w najbliższych wyborach będziemy wybierać PO albo
    PiS. Po co mam brać w tym udział?

    --
    marfi

  • 53. Data: 2009-02-09 11:28:29
    Od: "Piotr Maksymowicz" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "pluszowy miś" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Gonzo" <g...@n...net> napisał w wiadomości

    > PSL ma żelazny elektorat, ma również duże wpływy w terenie... Nie ma SO,
    > więc PSL reprezentuje bogatych rolników, wielkich właścicieli ziemskich i
    > także "zwykłych" rolników... Ta partia to partia spryciarzy, oni potrafią
    > znaleźć się w każdej sytuacji, zmienią się warunki, to będą rozmawiać z
    > PIS lub SLD, teraz zauważyli że PeO na topie, to dobrze żyją z
    > platformą..... Nie zapominajmy, że chłop to chłop, liczy się jego interes
    > na pierwszym miejscu, resztę zostawia koalicjantom.... pozdr :)

    swieta racja. Ci co znaja Polske powiatową, szczególnie sciane wschodnią
    wiedza, że PSL jest wieczne. Wczesniej szlag trafi PO, PIS SLD. A PSL jest
    sola tej ziemi :-). Swoje 5% ugraja co przy obecnym systemie wyborczym daje
    im ogromna władzę.