  • 1. Data: 2006-11-20 10:08:05
    Temat: Paryż...
    Od: "Jotka" <j...@o...pl>

    Wystarczy zwykła, płaska VISA - karta debetowa, czy też wypukła jednak?
    Do płacenia w róznych miejscach,nie do wypłacania gotówki w bankomatach.

    Pzdr
    J.

  • 2. Data: 2006-11-20 15:00:13
    Temat: Re: Paryż...
    Od: "August" <n...@p...pl>

    Użytkownik "Jotka" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Wystarczy zwykła, płaska VISA - karta debetowa, czy też wypukła jednak?
    > Do płacenia w róznych miejscach,nie do wypłacania gotówki w bankomatach.

    Jaka to się nie wypowiadam, ale koniecznie z chipem, bo nie kupisz biletów
    na ichnie pkp-sncf w automacie i tego rodzaju numery.

    pozdrav,
    August

  • 3. Data: 2006-11-20 19:58:53
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Jotka <j...@o...pl> wrote:

    > Wystarczy zwykła, płaska VISA - karta debetowa, czy też wypukła jednak?
    > Do płacenia w róznych miejscach,nie do wypłacania gotówki w bankomatach.

    Ja bym wziął jednak lepiej wypukła.
    Co prawda z plaska nie korzystałem, ale z wypukłymi nie było żadnych
    problemów.

    --
    Przemysław Maciuszko