  • Data: 2005-08-01 20:50:29
    Temat: [PZ] MPWiK uruchomilo PZ
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    No nareszcie - MPWiK w W-wie jako ostatnia instytucja, ktorej trzeba
    placic rozne kwoty wg faktur uruchomila płatności Poleceniem Zapłaty.

    Zdopingowało mnie to do wystąpienia o uruchomienie PZ nie tylko dla
    MPWiK ale i przeniesienie tych PZ ktore mam w Fortisie - Fortis chwalę
    za brak podstępnych opłat (tylko 7 zl + 1 zl za VE) ale oplaty 2 zl za
    wykonanie jednego PZ im nie daruję.
    To najdrozszy bank jesli chodzi o PZ - żaden nie bierze więcej a
    większość robi PZ darmo.
    Koniec, nie bedzie Fortis zarabial na moich PZ
    *** blad ***