  • 11. Data: 2008-06-12 18:11:51
    Temat: Re: PRECYZYJNE METALE - kilka slow wyjasnienia dla zainteresowanych
    Od: Darius <d...@y...ie>

    On Jun 12, 7:24 pm, "Eneuel Leszek Ciszewski"
    > "krzysztofsf" g2pf3i$k...@n...wp.pl

    > Poloniści swego czasu debatowali nad metalami bazowymi a ponadto są cierpliwi. :)
    > Może nie aż tak cierpliwi jak bankierzy, :) ale jednak dostatecznie cierpliwi. :)
    >
    > --
    > .`'.-. ._. .-.
    > .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'
    > `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    > o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....

    Najwazniejsze, ze METALE PRECYZYJNE" sa juz na Forexie, a dalej
    pojdzie gladko

    Darius
    Mutimedia Magazines
    http://tinyurl.com/3edako

    Forex, Waluty, Rynek Walutowy | CREDOS S.A. | Forex | Rynek towarowy
    - Jun 11 - [ Translate this page ]
    metale (w tym metale precyzyjne), surowce energetyczne czy produkty
    rolne. Postęp technologiczny umożliwia obecnie handel w trybie on-line
    na największych ...
    www.forex.pl/2-3_rynek_towarowy.html - 22k - Cached - Similar pages -
    Note this
    Wątki - Usenet - Gazeta.pl : pl.biznes.wgpw
    - [ Translate this page ]
    Szef Gazpromu: cena baryłki ropy osiągnie 250 dolarów (2), 10-06-2008,
    12:55:56. fatso, "metale precyzyjne" down (3), 10-06-2008,
    12:52:39 ...
    usenet.gazeta.pl/usenet/0,1.html?
    group=pl.biznes.wgpw&pagep=0&offset=1233892 - Similar pages - Note
[...]
    group=pl.biznes.wgpw&pagep=0&offset=1233797 - Similar pages - Note
[...]
    group=pl.biznes.wgpw&pagep=0&offset=1233907 - Similar pages - Note
[...]
    group=pl.biznes.wgpw&pagep=0&offset=1233884 - 19 hours ago - Similar
[...]
    usenet.gazeta.pl/usenet/0,48200.html?
    group=pl.biznes.wgpw&pagen=1&offset=1233956 - 7 hours ago - Similar
    pages - Note this

  • 12. Data: 2008-06-12 18:13:15
    Od: "kashmiri" <k...@i...pl>

    Użytkownik "krzysztofsf" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Poniewaz nie pisze na swoim wlasnym forum bankowym z obrazkami, tylko
    > tutaj, odeslales go do polonistow? Podpadli ci czyms nieszczesnicy?

    Nie, nie.... myślałem raczej w kategoriach żartu - poloniści nareszcie
    mieliby dobry ubaw na weekend :)))

    k.

  • 13. Data: 2008-06-12 18:14:58
    Temat: Re: PRECYZYJNE METALE - kilka slow wyjasnienia dla zainteresowanych [OT]
    Od: "kashmiri" <k...@i...pl>

    napisał w wiadomości news:g2rmpu$cg0$1@flis.man.torun.pl...

> [...]
    > cierpliwi. :)
    > Może nie aż tak cierpliwi jak bankierzy, :) ale jednak dostatecznie

    Tak nawiasem, jeżeli jesteś na bieżąco - czy wolno już mówić "w
    międzyczasie" i "w przypadku"? Za starych dobrych czasów było to be...

    k.

  • 14. Data: 2008-06-12 18:15:51
    Od: "kashmiri" <k...@i...pl>

    Uzytkownik <s...@g...com> napisal w wiadomosci
    f.googlegroups.com...
> [...]
    56g2000hsm.googlegroups.com...

    > :-) To tak, jalby Gollum mowil do pierscienia w oryginalnej wersji
    > tekstu "Moj Precyzyjny" :-)

    LOLLLLLLL

  • 15. Data: 2008-06-12 18:20:07
    Od: Darius <d...@y...ie>

    On Jun 12, 8:13 pm, "kashmiri" <k...@i...pl>
    wrote:
> [...]
    wiadomościnews:g2pf3i$kt1$1@news.wp.pl...

    > Nie, nie.... myślałem raczej w kategoriach żartu - poloniści nareszcie

    chcesz powiedziec, ze na LME pytaja sie kogokolwiek postronnego,
    polonistow, jak nazwac kontrakty ?

    METALE PRECYZYJNE to bardzo dobra nazwa, przyjela sie i juz.
    Ja mowia profesor Miodek i inni, wymaga osluchania sie, dostrojenia
    i to chwile potrwa.
    Ale jest w uzyciu, a to najwazniejsze, ze zostala wylansowana przeze
    mnie 20 lat temu
    a dzisiaj wchodzi do obiegu finansowego,.

    Darius
    http://tinyurl.com/3edako

  • 16. Data: 2008-06-12 18:39:56
    Od: sunmoon <n...@n...o2.nospam.pl.nospam>

    kashmiri pisze:

    > LOLLLLLLL

    na tej samej zasadzie sowiecki czasownik "biesiedowat'" przetłumaczono
    (w czasie afery Oleksego) na "biesiadować", podczas gdy w rzeczywistości
    oznacza on "rozmawiać" ("biesieda" to "rozmowa").

    tak więc w ten sposób "precious" to "precyzyjny" dla inteligencji na
    miarę Experta czy Forexa.

    --
    sunmoon

  • 17. Data: 2008-06-12 18:46:19
    Od: "kashmiri" <s...@a...nie.znajdziecie>

    Użytkownik "Darius" <d...@y...ie> napisał w wiadomości
    f.googlegroups.com...

> [...]
    > mnie 20 lat temu
    > a dzisiaj wchodzi do obiegu finansowego,.

    Myślałem, że w nazwie jest najważniejsze, żeby dobrze oddawała swój desygnat
    (czego ta zupełnie nie czyni), a nie to, kto ją wymyślił i ile lat temu...

    Zresztą jak za jakiś czas przestaniesz zasypywać wszystkich w Polsce tymi
    swoimi "metalami pre", to nazwa zniknie z dnia na dzień....

    k.

  • 18. Data: 2008-06-12 18:47:51
    Od: "kashmiri" <s...@a...nie.znajdziecie>

    Użytkownik "sunmoon" <n...@n...o2.nospam.pl.nospam>
    napisał w wiadomości news:g2rqki$r6q$1@atlantis.news.neostrada.pl...

> [...]
    > oznacza on "rozmawiać" ("biesieda" to "rozmowa").
    >
    > tak więc w ten sposób "precious" to "precyzyjny" dla inteligencji na miarę

    Cóż, musimy się pogodzić, że nie wszyscy mają zdolności do języków
    obcych....

  • 19. Data: 2008-06-12 22:50:55
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "kashmiri" g2roq6$opg$...@n...interia.pl

    > Tak nawiasem, jeżeli jesteś na bieżąco - czy wolno już mówić "w
    > międzyczasie" i "w przypadku"? Za starych dobrych czasów było to be...

    No nie... Aż tak źle pracują KFy?...

    Co złego jest ,,w międzyczasie''? Jeśli zaś chodzi
    o ,,w przypadku'', to ponoć należ mówić i pisać ,,w wypadku''.

    Mam nadzieję, że pytasz nie o przypadek gramatyczny. :)

    W wypadku, gdyby nas złapano, Ty poszedłbyś do więzienia,
    a ja pojechałbym z panienkami na Florydę, aby łowić ryby. :)

    (ponoć potrzebującym zawsze trzeba dawać wędkę i uczyć
    ich łowienia ryb, nie zaś dawać im gotowe ryby)

    Natomiast Twoje cudzysłowy są w Polsce niepoprawne.
    Może nie tyle w Polsce, co w polskim języku. :)

    IMO najbezpieczniejsze są ,,razy''. :) W takim razie idę do szkoły. :)

    -==-

    rzeczownik m III, D. -a, N. ~kiem; lm M. -i

    <<część mowy obejmująca wyrazy odmieniające się przez przypadki
    i liczby, oznaczające osobę, zwierzę, przedmiot, zjawisko, pojęcie>>

    międzyczas m IV, D. -u, Ms. ~sie; lm M. -y
    sport. <<czas zawodnika uzyskany na pewnym odcinku trasy biegu>>

    Mieć, osiągnąć dobry międzyczas.
    Megafon podawał międzyczasy zawodników.

    Natomiast ja często stosuję ,,w międzyczasie'' w innym znaczeniu i chyba stosuję źle.
    :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 20. Data: 2008-06-12 23:50:45
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "kashmiri" g2rqkv$r26$...@n...interia.pl

    > Myślałem, że w nazwie jest najważniejsze, żeby dobrze oddawała swój desygnat
    > (czego ta zupełnie nie czyni), a nie to, kto ją wymyślił i ile lat temu...

    Niektórzy uważają, że jeżyk powinien być jak melodia. ;)
    I zapewniam Cię, że bardzo często miałem do czynienia
    z ludźmi, którzy w ogóle nie czytali ze zrozumieniem
    tego, co pisałem, ale wsłuchiwali się w rytmikę. :)

    W taki sposób można przemawiać do zamyślonych głupoli. :)

    Z tego właśnie powodu i u mnie ,,sztuka pisania'' ulegała zapomnieniu. ;)
    (po co pisać, skoro i tak tego nikt nie czyta ze zrozumieniem?)

    > Zresztą jak za jakiś czas przestaniesz zasypywać wszystkich w Polsce tymi
    > swoimi "metalami pre", to nazwa zniknie z dnia na dzień....

    A teraz istnieje? Chyba tylko lokalnie. :)

    -=-

    Proponuję odwiedzanie spotkań, w czasie których reklamowane są
    pościele wełniane czy stalowe garnki. Na takich spotkaniach
    padają słowa tworzone właśnie na potrzeby tych prelekcji. ;)
    Słowa, które zazwyczaj nic nie znaczą i biorą się znikąd. :)

    -=-

    Coś z Beniowskiego? Chodzi mi o to, aby język giętki powiedział wszystko,
    co pomyśli głowa. Dalej nie pamiętam. :) Jeszcze ze dwa lata temu pamiętałem
    bardzo długi fragment. :) Miałem to swego czasu jako motto w zeszycie z polskiego,
    gdzie uchodziłem za głupca. ;) (uchodziłem za głupca w ogólniaku, nie w zeszycie,
    ale gdy trafia się na czytelnika, który nie lubi czytać, nie warto się trudzić
    i wystarczy napisać ,,skrótowo'', choć i bezsensownie; gdy trafi się na czytelnika,
    można podszlifować styl)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'