  • 1. Data: 2008-06-09 18:41:37
    Temat: [Eurobank]Konto online + KK Premium Club
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Jakie macie wrazenia z uzytkowania tego konta ? ZTCP to wystarczy
    posiadac na tym koncie 1k PLN aby bylo ono calkowicie darmowe (tj. 1
    PLN/miesiecznie za karte ale zostanie to zniewlowane przez odsetki, bo
    oprecentowanie wynosi az 6,06 %). Jak wyglada podglad online i ogolne
    uzytkowanie konta ? W zasadzie to chodzi mi jednak o zastepcze konto z
    wysokim oprcentowaniem + awaryjne i tania wyplata gotowki (czyli
    wszystko zostaje spelnione), zeby po prostu wplacic tam okreslona kwote
    i miec w razie czego mozliwosc wyplaty gotowki z niska oplata.

    Druga kwestia dotyczy ich KK. Czy karta ta jest trwala czy tez po kilku
    uzyciach wyglada jak smiec ? ZTCP to karta ta nie ma zadnych ukrytych
    oplat (ubezpieczenia itp.). Myle sie ? Nie doszukalem sie natomiast
    limitu obrotow zwalniajacych z oplaty za kolejny rok.

    Jak wyglada obsluga w tym banku (domyslam sie ze srednio) i jakie macie
    ogolne wrazenia z uzytkowania produktow tego banku ?

    --
    Mithos

  • 2. Data: 2008-06-09 19:52:44
    Temat: Re: [Eurobank]Konto online + KK Premium Club
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    Mithos pisze:
> [...]
    > posiadac na tym koncie 1k PLN aby bylo ono calkowicie darmowe (tj. 1
    > PLN/miesiecznie za karte ale zostanie to zniewlowane przez odsetki, bo

    10k na koncie lub wplywy comiesieczne od 800 zl.

    Jak wyglada podglad online i ogolne
    > uzytkowanie konta ?

    Mi sie podoba.
    Zdaje sie, ze na ich stronie sa zrzuty wiekszosci ekranow.

> [...]
    > wszystko zostaje spelnione), zeby po prostu wplacic tam okreslona kwote
    > i miec w razie czego mozliwosc wyplaty gotowki z niska oplata.

    Przypominam - darmowe jesli wplacisz 10tys.

> [...]
    > oplat (ubezpieczenia itp.). Myle sie ? Nie doszukalem sie natomiast
    > limitu obrotow zwalniajacych z oplaty za kolejny rok.

    Bardzo krotki GP.
    Dzialala jak mialem, nie rozpadla sie, ale ni ekorzystalem - przenioslem
    do Polbanku.

    > Jak wyglada obsluga w tym banku (domyslam sie ze srednio) i jakie macie
    > ogolne wrazenia z uzytkowania produktow tego banku ?

    Korzystam z konta, jestem zadowolony.

    Mam nadzieje, ze nie bede musial korzystac z reklamacji, bo przy KK nie
    byli w stanie, mimo kilkukrotnych podejsc, uaktywnic KK dodatkowej -
    miedzy innymi dlatego zrezygnowalem, bo wzialem tam KK, zeby miec tania
    dodatkowa dla syna.

  • 3. Data: 2008-06-09 19:54:01
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    Mithos pisze:

    Nie zauwazylem, ze pisales o KK premium Club.
    Tu GP 56 dni, ale karty drozsze.
    Nie mialem, nie korzysatlem.

  • 4. Data: 2008-06-09 20:06:03
    Od: "tomek.k" <p...@...sygnaturce.nz>

    w <news:g2jug0$9qj$1@news.onet.pl>
    Mithos napisal(a):

    > Jakie macie wrazenia z uzytkowania tego konta ?

    Z konta nie korzystam, ale mam KK Premium Club...

    > Druga kwestia dotyczy ich KK. Czy karta ta jest trwala czy tez po
    > kilku uzyciach wyglada jak smiec ?

    Jak na razie sie nie rozpadla, uzywam dosyc intensywnie od ok. 2
    miesiecy.

    > ZTCP to karta ta nie ma zadnych
    > ukrytych oplat (ubezpieczenia itp.). Myle sie ?

    Mi wlasnie naliczylo na wyciagu jakies ubezpieczenie, czekam na
    rozpatrzenie reklamacji (wyraznie zastrzegalem ze nie chce zadnych
    ubezpieczen) pani z infolinki potwierdza ze nie ma zadnych ubezpieczen
    obowiazkowych. Natomiast dlaczego wlaczono mi to ubezp. nie potrafi
    powiedziec :) Zobaczymy jak rozpatrza reklamacje (na razie nie minelo
    14 dni).

    > Nie doszukalem sie
    > natomiast limitu obrotow zwalniajacych z oplaty za kolejny rok.

    Chyba takowego nie ma... Zobacze po roku, albo zechca przedluzyc za
    darmo albo pewnie sobie pojde gdzie indziej. Wydaje mi sie ze moga byc
    malo elastyczni jesli chodzi o zwalnianie z oplat (ale to tylko takie
    wrazenie, nie poparte niczym konkretnym).

    > Jak wyglada obsluga w tym banku (domyslam sie ze srednio) i jakie
    > macie ogolne wrazenia z uzytkowania produktow tego banku ?

    Obsluga w 'oddzialach' - w miare ok.
    Przy skladaniu wniosku o kk uparcie zadali *potwierdzonych* wydrukow
    przelewow do zusu (potw. przelewow bo prowadze dg) - tzn.
    potwierdzonych pieczatka i podpisem. Twierdzili ze rozumieja ze
    powinien wystarczyc wydruk, ale centrala (czy tam jakis dzial
    weryfikacji) im takie wnioski odrzuca. Jak sie uparlem zeby to przyjeli
    to jednak jakos nikt nic nie odrzucil :)

    --
    Pozdrawiam, Tomek
    email: tomek (at) krakow.home.pl

  • 5. Data: 2008-06-09 20:09:31
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    tomek.k pisze:

> [...]
    > weryfikacji) im takie wnioski odrzuca. Jak sie uparlem zeby to przyjeli
    > to jednak jakos nikt nic nie odrzucil :)

    Ciekawe, co by powiedzieli jakbys im przedstawil wydruki z ich wlasnego
    systemu, ladnie opatrzone (i chwala im za to) adnotacja, ze sa
    potwierdzeniem i nie wymagaja podpisu i pieczatki :)

    Przy okazji - na plus konta powyzsze, oraz podobna adnoracja jest na
    wydrukach historii za zadany okres.

  • 6. Data: 2008-06-10 09:49:27
    Temat: Re: Konto online + KK Premium Club

    Karta Premium Club sprawuje się jak na razie dobrze. Transakcje
    rozliczane są dość późno, tak więc przy dobrym układzie można wskoczyć
    w następny okres rozliczeniowy.
    Natomiast punkty wskakują do Premium Club o wiele szybciej, niż w
    przypadku karty wydawanej przez BPH.