  • 41. Data: 2009-02-22 00:00:29
    Temat: Re: POPIERAM PAWLAKA ! a ja nie popieram tego buraka ....
    Od: "axel" <a...@b...pl>

    Użytkownik "Dars" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:gnpbk5$j9e$1@news.onet.pl...

    > Nurtuje mnie jedno jak prezesi finansowi
    > którzy powinni wiedziec albo miec troche wyobrażni
    > że zgodzili sie na takie umowy.
    >
    > pzdr
    > Dars

    Dars !
    Takie różne pieski bankowe i różnobiurowodoradztwowe, wyszukują bardzo
    starannie SWE PRZYSZŁE OFIARY do podpisywania takich umów ! Czasem też te
    pieski ( a w zasadzie ichnie cipki/sekretarki ) zadzwonią też i do mnie, aby
    umówić się na spotkanie, w celu przedstawienia "rewelacyjnego jakiegoś tam
    zyskownego programu"...rzadko, ale czasem dla zabawy, zgadzam się na
    przyjazd jakiegoś picusia/glancusia aby posłuchać jego bzdur...i ten
    picuś/glancuś zawsze w pierwszych zdaniach zaczyna od sondowania poziomu
    wiedzy na dany temat u potencjalnej ofiary...często już po trzecim zdaniu,
    to ja Go zaginam....wierzcie mi, żałosny to widok gdy przemądrzałkowi
    wypadają kły.
    Ale tak nie jest w firmach (wiesz chyba dobrze Dars, że trudno o znawców
    tych zagadnień a szczególnie POZA Warszawą !..w Polsce
    powiatowej )....starannie wybierają właśnie te firmy i szefów/prezesów,
    którzy świetnie znają się na produkcji pasztetowej a nie mają zielonego
    pojęcia o pochodnych. Iiiiiii...:

    * problemem tu nie są same pochodne/opcje...bo to są celowo stworzone
    instrumenty, które mają charakter lekarstwa na chorobę zwaną RYZYKO KURSOWE

    * i właśnie JAKO LEKARSTWO zostały podsunięte tym prezesom/szefom....a
    który to chory, wietrzy podstęp (czytaj truciznę !) w przepisanym przez
    lekarza lekarstwie i odmówi jego przyjęcia

    * jak powszechnie wszystkim wiadomo, lekarstwo tylko wtedy jest lekarstwem
    gdy:
    właściwe lekarstwo jest podane dla właściwej choroby i w dodatku w
    odpowiedniej dawce. A więc...pieski/naganiacze bankowi ( gdyby grali
    uczciwie !) winni byli:

    a) zaproponować przedsiębiorstwom TYLKO WYSTAWIONE PRZEZ BANKI, odrębne
    opcje PUT lub CALL (w zależności od sytuacji na rynku walutowym ) i w
    ilościach dostosowanych do ich przepływów finansowych oraz o odpowiednich
    cenach wykonania

    b) NIE UTWORZYĆ ( a to właśnie zrobiono ! ) TRUCIZNY - wmawiając prezesom,
    że to jest jeszcze lepsze i w dodatku DARMOWE lekarstwo - zwanej opcją
    złożoną o składzie: jedna wystawiona przez bank opcja PUT i jedna, lecz w
    podwójnej wysokości i w dodatku WYSTAWIONA PRZEZ przedsiębiorstwo opcja CALL
    z ceną wykonania np. 3,45 pln/eur....i to w przededniu zaplanowanej przez
    nich deprecjacji złotówki.
    Tak wystawiona opcja CALL, zamiast lekarstwem STAŁA SIĘ ŚMIERTELNĄ TRUCIZNĄ
    dla wszystkich przedsiębiorców.

    I problemem, o którym tak żarliwie tu dyskutujemy, jest WIELKIE OSZUSTWO, bo
    zamiast obiecanego leku pacjent dostał śmiertelną truciznę !!!!

    I proszę kolegów o nie pisanie różnych głupich komentarzy....tylko proszę
    sobie wyobrazić siebie jako pacjenta, który w aptece, w kupowanym
    lekarstwie ma DARMOWY dodatek w postaci szczypty cjanku potasu !!!!

    axel

  • 42. Data: 2009-02-22 00:16:49
    Od: sorden <s...@w...pl>

    axel wrote:

    > I proszę kolegów o nie pisanie różnych głupich komentarzy....tylko proszę
    > sobie wyobrazić siebie jako pacjenta, który w aptece, w  kupowanym
    > lekarstwie ma DARMOWY dodatek w postaci szczypty cjanku potasu !!!!

    WYgrana z apteka w pierwszym lepszym sadzie.

    Czy opcje sa rowniez zabronione polskim prawem ?

    --
    in

  • 43. Data: 2009-02-22 07:48:24
    Od: fatso <f...@n...com>

    sorden wrote:

    > WYgrana z apteka w pierwszym lepszym sadzie.
    >
    > Czy opcje sa rowniez zabronione polskim prawem ?

    Na opcjach nie grywam z tej zalosnej przyczyny, ze gdy to probowalem
    robic to zawsze
    dostawalem w dupe. Wiem tyle, ze zawsze mialem punkt wyjscia, tzn
    wiedzialem na samym
    poczatku ile strace. Co innego oczywiscie z facetami ktorzy PISZA opcje.
    Ale jesli wrabiano
    polskich przedsiebiorcow w pisanie opcji gdzie straty moga rosnac
    exponentialnie wobec
    przesuniecia instrumentu bazowego w niepozadanym kierunku - to wtedy
    faktycznie juz noz
    sam sie w kieszeni otwiera. Do czegos takiego potrzeba specjalistycznej
    wiedzy i zdolnosci
    permanentnego sledzenia rynku. Zwyczajny producent kielbas jest tu po
    prostu nagi wsrod wilkow.

    fatso

  • 44. Data: 2009-02-22 08:05:56
    Od: sorden <s...@w...pl>

    fatso wrote:

    > Do czegos takiego potrzeba specjalistycznej
    > wiedzy i zdolnosci
    > permanentnego sledzenia rynku. Zwyczajny producent kielbas jest tu po
    > prostu nagi wsrod wilkow.

    Wiele jest na rynku instrumentow i mechanizmow, ktorych smiertelnik nie
    powinien dotykac. Tym bardziej - podpis zlozony pod takim mechanizmem i
    postawiona na szali wielokrotnosc majatku firmy wola o pomste. Glupich nie
    sieja.

    --
    in

  • 45. Data: 2009-02-22 20:08:21
    Od: "axel" <a...@b...pl>

    Użytkownik "sorden" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

    > WYgrana z apteka w pierwszym lepszym sadzie.
    >
    > Czy opcje sa rowniez zabronione polskim prawem ?

    Nie są zabronione polskim prawem....prawo jedynie ściga " aptekarza który
    daje pacjentowi truciznę w opakowaniu leku "....niektóre banki już to
    zrozumiały iiii....RESTRUKTURYZUJĄ po cichu trujące umowy opcyjne
    !!!!....... vide:
    " Raport bieżący nr 5/2009 - Restrukturyzacja portfela walutowych transakcji
    opcyjnych zawartych przez ZELMER S.A. z BRE Bank S.A. "

    axel

  • 46. Data: 2009-02-22 20:21:32
    Od: sorden <s...@w...pl>

    axel wrote:

> [...]
    > daje pacjentowi truciznę w opakowaniu leku "....niektóre banki już to
    > zrozumiały iiii....RESTRUKTURYZUJĄ po cichu trujące umowy opcyjne

    Zgadza sie, aptekarza bedzie scigal. jesli umowa z bankiem byla zgodna z
    prawm - nikogo scigac nie bedzie.
    Wbrew pozorom w interesie bankow nie jest bankructwo dluznikow. Juz sie mowi
    o kredytach wieloletnich na splate zobowiazan opcyjnych ;)

    --
    in