  • 1. Data: 2006-08-21 17:27:44
    Temat: PKO obliczenie premii gwarancyjnej
    Od: "bask1973" <b...@i...pl>

    Czesc
    Czy ktoś posiada dane/ kalkulator obliczania premii gwarancyjnej z
    ksiązeczki mieszkaniowej. Wpłaty na książeczkę rozpoczęte w roku 1986 i
    prowadzone do 1992 z przerwami.
    za pomocne odpowiedzi z góry dziekuje
    BaSk

  • 2. Data: 2006-08-22 07:59:22
    Temat: Re: PKO obliczenie premii gwarancyjnej
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu bask1973 porozsypywal nastepujace haczki:
    > Czy ktoś posiada dane/ kalkulator obliczania premii gwarancyjnej z
    > ksiązeczki mieszkaniowej. Wpłaty na książeczkę rozpoczęte w roku 1986 i
    > prowadzone do 1992 z przerwami.
    PKO BP :)
    Pierwsze przeliczenie bezplatne, kolejne jest chyba cos platne
    (aczkolwiek ja likwidowalem swoja ksiazeczke ok 4m-cy po pierwszym
    przeliczeniu i nic dodatkowo nie placilem)
    --
    badzio

  • 3. Data: 2006-08-22 15:15:17
    Od: "bask1973" <b...@i...pl>

    Już było obliczane pare lat temu a teraz kosztuje 25PLNów jak oznajmiła
    kobieta w banku, troche dużo...
    pozdrowienia ,
    BaSk

    Użytkownik "badzio" <b...@n...skreslic.epf.pl> napisał w