  • 1. Data: 2003-07-22 07:19:04
    Temat: PKO BP - co to za gowno?
    Od: fabio <f...@p...fm>

    Witajcie,

    tak sie zastanawiam - co to w ogole jest PKO BP?

    Chyba jestem prawdziwym szczesciarzem, ze nie zalozylem sobie konta w
    tym wspanialym banku!

    W ktorys poniedzialek wybieram sie do bankomatu przy Metrze Ratusz.
    Bankomat PKO BP:

    - Przapraszamy, bankomat nieczynny.

    Wysiadam na stacji Metra Wilanowska:

    - Przapraszamy, bankomat nieczynny.

    Przedwczoraj chce wyplacic pieniadze przy Metrze Ratusz:

    - Przapraszamy, bankomat nieczynny.

    Dzis chce tez wyplacic:

    - Przapraszamy, bankomat nieczynny.

    Dla mnie to jest MEGA-ROTFL. Czy ten bank w ogole sie interesuje swoimi
    bankomatami? Jak interesuje sie tak samo swoimi klientami, to
    wspolczuje.

    ..:: fabio

  • 2. Data: 2003-07-22 07:34:39
    Temat: Re: PKO BP - co to za gowno?
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    fabio wrote:
    > Dla mnie to jest MEGA-ROTFL. Czy ten bank w ogole sie interesuje
    > swoimi bankomatami? Jak interesuje sie tak samo swoimi klientami, to
    > wspolczuje.

    I dlatego lubie VE Fortisa :)
    Jako klient Inteligo bylbym uwiazany do PKO BP, m i MultiBanku do
    Euronetu - a tak - biore tam gdzie mam ochote lub jest dzialajacy
    bankomat :D
    Niestety - nie ma rozy bez kolcow - NIE DALI mi VC, chociaz kiedy
    zakladalem konto karta miala byc dostepna. Minal drugi rok a karta
    dalej niedostepna...

  • 3. Data: 2003-07-22 07:38:05
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński" <
> [...]
    > Niestety - nie ma rozy bez kolcow - NIE DALI mi VC, chociaz kiedy
    > zakladalem konto karta miala byc dostepna. Minal drugi rok a karta

    to samo mu chciałem odpisać ;-))
    a co do kart VC to nie dosc ze sa w ofercie planety a ich nie daja to
    jeszcze
    po przerobce mojego pakietu srebrnego na e-pakiet kazali mi moja zwrocic
    - niestety si enie dalo bo gdzies mi zaginela ;-)
    *** blad ***

  • 4. Data: 2003-07-22 07:53:13
    Od: fabio <f...@p...fm>

    In article <bfip6u$p0r$1@news.onet.pl>, m...@p...pl
    says...

    > Jako klient Inteligo bylbym uwiazany do PKO BP, m i MultiBanku do
    > Euronetu - a tak - biore tam gdzie mam ochote lub jest dzialajacy
    > bankomat :D

    Prawde mowiac mam konta w roznych bankach. I korzystam z roznych
    bankomatow. Czasem jednak nie mam kiedy tego zrobic, wiec rano w
    pospiechu chce sobie skorzystac z bankomatu w metrze. A tam buch -
    nieczynne. I tak czesto dosyc.

    A co do Inteligo - to mialem tam konto. W chwili, gdy PKO BP przejelo
    Inteligo podziekowalem za wspolprace :-)

    ..:: fabio

  • 5. Data: 2003-07-22 08:02:59
    Od: "Szymon Bzoma" <s...@N...gazeta.pl>

    fabio <f...@p...fm> napisał(a):

    > - Przapraszamy, bankomat nieczynny.

    A ktoś tu sie ostatnio przy ocenie kart (Rzepa) zżymał, że ujęto kłopotliwość
    (koszty) wypłat w obcych bankomatach....

    Szyomn

  • 6. Data: 2003-07-22 08:31:04
    Od: Piotr \"Kazimierz\" Kuźmiak <kazmirz@(usuń)astercity.net>

    "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> wrote in
    message news:bfip6u$p0r$1@news.onet.pl...
    > Niestety - nie ma rozy bez kolcow - NIE DALI mi VC, chociaz kiedy
    > zakladalem konto karta miala byc dostepna. Minal drugi rok a karta
    > dalej niedostepna...

    Widze, ze nigdy im tego nie zapomnisz :)

    --

    Piotr "Kazimierz" Kuźmiak

  • 7. Data: 2003-07-22 09:08:36
    Od: "Dariusz Nowak" <b...@g...pl>

    widać że PKO BP z bankiem niewiele ma wspólnego. Banda idiotów, nieuków itp.
    Podobnie jak TPSA czy PZU tylko psują konkurencję. Mi już ręce opadają jak w
    częstochowskim oddziale obsługiwani są moi teściowie.

    --
    Dariusz Nowak, broker ubezpieczeniowy, Częstochowa
    b...@g...pl

    http://www.gazeta.pl/usenet/

  • 8. Data: 2003-07-22 09:27:47
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Dariusz Nowak wrote:
> [...]
    > nieuków itp. Podobnie jak TPSA czy PZU tylko psują konkurencję. Mi
    > już ręce opadają jak w częstochowskim oddziale obsługiwani są moi

    Ze jak?
    Jaka tam konklurencje. Jak porownasz wysokosc oprocentowania kredytow
    w PKO BP a zarazem osiagane zyski to zobaczysz ze nie jest tak zle.
    I psun nie ma jak, bo nie jest tak jak w przypadku TPSA czy PZU
    monopolita na rynmku, a tylko jednym z wielu graczu (fakt, ze
    najwiekszym ;)

  • 9. Data: 2003-07-22 13:40:54
    Od: "Tomasz Dryjanski" <t...@h...com>

    > tak sie zastanawiam - co to w ogole jest PKO BP?
    >
    > Chyba jestem prawdziwym szczesciarzem, ze nie zalozylem sobie konta w
    > tym wspanialym banku!

    Zgadzam się w całej rozciągłości. Z tym, że ja kiedyś miałem tam konto.
    Później uciekałem aż się kurzyło...

    Kilka smaczków:
    - moim Teściom zamknęli oddział z powodu remontu,
    bez powiadomienia (!). Nawet nie było kartki na drzwiach...
    - mojemu koledze z pracy wysłali cudzą (!) kartę Visa Electron
    (nazwisko się zgadzało, ale tylko mniej więcej)
    - kiedyś usiłowałem pobrać w swoim oddziale 2000 PLN.
    Po półtoragodzinnym (!) oczekiwaniu dowiedziałem się
    że sorry, bo mają awarię systemu. Forsę wyjąłem z Visy,
    oczywiście byłem do tyłu
    - o awariach bankomatów, czy staniu w dłuugich kolejkach,
    nawet nie wspomnę...

    Polecam ludziom o mocnych nerwach i mającym niewiele
    do stracenia. ;P

    T. D.