  • 1. Data: 2004-10-10 11:14:29
    Temat: Re: przelew przez internet i potwierdzenie dla UM
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Kamil Jońca wrote:

    > Nie było problemów, poza tym, że WK nie był uprzejmy mnie
    > poinformować, że prawko jest i czeka. Ale to juz temat na inną
    > opowieść.

    Byłaby to opowieść dość typowa, powtarzalna z dokładnością do miasta/gminy
    ;-)
    Jeszcze nie słyszałem żeby UM czy UG powiadamiał o odbiorze czegoś, na czym
    zależy komuś innemu.

    Bogdan B.

  • 2. Data: 2004-10-10 12:50:32
    Temat: przelew przez internet i potwierdzenie dla UM
    Od: "sebastian" <l...@p...fm>

    Witam,
    Mam pytanie,jesli chcliabym wykonac przelew poprzez konto internetowe na
    poczet nowego prawa jazdy do urzedu miasta to co mam im zaniesc jako dowod
    przelewu?
    Sam wydruk z internetu transkacji bedzie wiarygodny?
    Pozdrawiam!
    Sebastian

  • 3. Data: 2004-10-10 13:02:09
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    On 2004-10-10 14:50, sebastian wrote:
> [...]
    > poczet nowego prawa jazdy do urzedu miasta to co mam im zaniesc jako dowod

    Ja tak zrobiłem jak się starałem o prawo jazdy.

    KJ

  • 4. Data: 2004-10-10 13:14:08
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJTO.info>

    Kamil Jońca napisał(a):

    > Ja tak zrobiłem jak się starałem o prawo jazdy.

    I co ? :-)

  • 5. Data: 2004-10-10 13:22:10
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    On 2004-10-10 15:14, Wojciech Nawara wrote:

    > I co ? :-)
    I dobrze. Tzn prawo jazdy mam.
    Ale u mnie były cyrki, bo w odpowiednim akcie (juz nie pamiętam czy to
    była ustawa czy rozporzącdzenie) wyczytałem, ze można zrobić to
    korespondencyjnie, tzn wysłać wszystkie papiery. Gdy zadzwonilem, aby
    się upewnić jak to technicznie wygląda, to człowiek z drugiej strony
    drutu twierdził coś, ze sie nie da. Na moje stwierdzienie, poparte
    numerkiem przepisu, zaczął bredzić coś o podpisie złożonym w obecności
    urzędnika. (Później dowiedziałem się, że w pewnych sytuacjach KPA wymaga
    czegoś takiego). Nie pamiętam juz czy poprosiłem o rozmowę z jego
    przełożonym czy nie, ale spakowałem wniosek, wydrukowany z mBanku dowód
    wpłaty, stare prawo (albo jego ksero - nie pamiętam) i wysłałem.
    Nie było problemów, poza tym, że WK nie był uprzejmy mnie poinformować,
    że prawko jest i czeka. Ale to juz temat na inną opowieść.

    KJ

    PS. Gdy ja składałem wniosek, to można bylo wysłać korespondencyjnie.
    teraz nie wiem. To na wypadek, gdyby ktoś mi udowadniał, że się nie da.

  • 6. Data: 2004-10-10 13:30:01
    Od: krzysiekL <k...@w...wp.pl>

    Dnia Sun, 10 Oct 2004 14:50:32 +0200, sebastian napisal/a:

    > Sam wydruk z internetu transkacji bedzie wiarygodny?
    ja jesli chcę miec potwierdzenie to drukuje a potem podbijam to w banku.
    O dziwo robią to bezpąłtnie mimo, że w TOiP jest 1zł.

    u mnie na uczelni natomaist psize, ze majac wydruk z przelewu
    internetowego nalezy na nim wlasnorecznie wpisac że przelewu się
    dokonało i sie podpisac.

    --
    KrzysiekL

  • 7. Data: 2004-10-10 14:51:36
    Od: Catbert <virtual_banana_spam@spam_wp.pl>

    On 10/10/2004 3:30 PM, krzysiekL wrote:

> [...]
    >
    > u mnie na uczelni natomaist psize, ze majac wydruk z przelewu
    > internetowego nalezy na nim wlasnorecznie wpisac że przelewu się

    Ostatnio było jakieś orzeczenie dot. odliczeń od podatku, chyba dot.
    ulgi remontowej i organ orzekający stwierdził, że jest OK.

    Jeżeli podpiszesz się na wydruku z adnotacją, że podana operacja została
    zrealizowana zgodnie z podanymi w niej danymi, to zarzut, że taki
    dokument jest nieodpowiedni jest IMHO stwierzdeniem, że poświadczasz
    nieprawdę w celu osiągnięcia korzyści majątkowej i/lub innej - na dobrą
    sprawę, to przyjmujący zapłatę powinien stwierdzić, czy otrzymał, czy nie.

    Pzdr: Catbert

  • 8. Data: 2004-10-10 21:44:34
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sun, 10 Oct 2004 13:14:29 +0200, "Bogdan B." <b...@w...pl>
    wrote:

    >Jeszcze nie słyszałem żeby UM czy UG powiadamiał o odbiorze czegoś, na czym
    >zależy komuś innemu.
    Za to zainteresowany moze zadzwonic i sie zapytac.

    WAM
    --
    Sylwester 2004!
    Może nad morze?

  • 9. Data: 2004-10-10 22:04:17
    Od: Kamil Jonca <k...@g...pl>

    Dnia Sun, 10 Oct 2004 23:44:34 +0200,
    osoba podpisana: WAM <n...@n...nopl.pl>
    napisała:

    > Za to zainteresowany moze zadzwonic i sie zapytac.
    A już wiem, ja chyba zaznaczyłem, ze chcę dostac to do domu (listem
    znaczy) Ale okazało się to nie do przejścia. Tzn. trzba raz chociaż było
    sie tam pokazać. I byłem zaskoczony, dlaczego nie przychodzi żadna
    przesyłka z WK.

    KJ

    --
    JIDs: k...@j...aster.pl , k...@j...wp.pl
    God created a few perfect heads. The rest he covered with hair.

  • 10. Data: 2004-10-11 18:00:08
    Od: "flash" <f...@W...pl>

    Użytkownik "sebastian" <l...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    > przelewu?
    > Sam wydruk z internetu transkacji bedzie wiarygodny?

    W zależności od banku są różne warianty.
    Jeżeli na dole wydruku widnieje napis jak np. w mBanku, że wydruk stanowi
    dokument bankowy i niepotrzebny jest podpis ani pieczęć to taki wydruk
    trraktuje się jako potwierdzenie dokonania operacji.
    Inny przypadek dotyczy wydruku np. z BZWBK gdzie znajduje się napis, że
    dokument jest potwierdzeniem operacji tylko po podbiciu go w placówce banku.

    Jednak można w takiej sytuacji zaznaczyć cały dok. bez tego napisu o
    pieczęci banku i wydrukować zaznaczone, a nikt niepowinien się czepiać.
    Ja od jakiegoś czasu robie tak z dowodami wpłaty czesnego i nikt mi
    niezwrócił jeszcze uwagi na mojej uczelni, a zazwyczaj czepiają się
    wszystkiego czego się da :)

    Pozdrawiam flash83