  • 1. Data: 2015-02-05 20:33:58
    Temat: PKO BP. Ale bałagan, albo nawet bur..l.
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

    Nikt się nie kapnął.Zgłosili na policję prawie po miesiącu.

    http://www.tvn24.pl/pol-miliona-zlotych-zniknelo-z-b
    anku-odkryli-to-po-miesiacu,512530,s.html

  • 2. Data: 2015-02-05 23:46:44
    Temat: Re: PKO BP. Ale bałagan, albo nawet bur..l.
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 05 Feb 2015 20:33:58 +0100, wiatrak <w...@y...pl> wrote:
    > Nikt się nie kapnął.Zgłosili na policję prawie po miesiącu.
    > http://www.tvn24.pl/pol-miliona-zlotych-zniknelo-z-b
    anku-odkryli-to-po-miesiacu,512530,s.html

    I zawsze w tego typu newsach tajemnica jaki bank , oni to robią
    specjalnie?

    --
    Marek

  • 3. Data: 2015-02-06 09:43:28
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2015-02-05 o 23:46, Marek pisze:
    anku-odkryli-to-po-miesiacu,512530,s.html

    > I zawsze w tego typu newsach tajemnica jaki bank , oni to robią specjalnie?

    ???

    'Do placówki banku PKO BP wszedł zamaskowany mężczyzna ...'

    --
    Pete

  • 4. Data: 2015-02-06 13:01:40
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 06 Feb 2015 09:43:28 +0100, Pete <n...@n...com> wrote:
    > 'Do placówki banku PKO BP wszedł zamaskowany mężczyzna ...'

    Pardon, zajawka była enigmatyczna stąd zareagowałem (niedoczytając)
    uczuleniowo.

    --
    Marek

  • 5. Data: 2015-02-06 15:41:36
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 5 lutego 2015 20:34:07 UTC+1 użytkownik wiatrak napisał:
    > Nikt się nie kapnął.Zgłosili na policję prawie po miesiącu.
    anku-odkryli-to-po->miesiacu,512530,s.html
    http://www.tvn24.pl/poznan,43/to-byly-prokurator-nap
    adl-na-poznanski-bank-byl-w-masce-z-krzyku,499978.ht
    ml

    Ten lepszy. Napadł na "placówkę bezgotówkową" cokolwiek to znaczy