  • 1. Data: 2015-02-05 18:53:15
    Temat: Wróciłem do Eurobanku - konto prestige
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Z racji darmowych bankomatów na całym świecie i dobrych kursów wróciłem
    do Eurobanku. Jakoś przeszło to mojej uwadze, albo nikt się tu na grupie
    nie chwalił, że Eurobank zmienił swojej www i jak dla mnie na duży plus.
    Jest przejrzyście, stronę główną można skonfigurować pod siebie, nie
    jesteśmy przeładowni milionem opcji, usług, gier etc jak np w nowym
    mBanku. Działa to szybko. W darmowym pakiecie powiadomienia na maila są
    za friko. Konto założyłem szybko i sprawnie w oddziale i kartę dostałem
    od ręki.
    Z utrudnień to tak:
    - Aby nie płacić za konto 21 zł trzeba przelać wypłatę ponad 3k pln
    - VISA Electron nie działa w Internecie, więc trzeba sobie dobrać MC
    (jako oczywiście jest potrzeba płatności bez fizycznego udziału karty)
    ale to nie problem, bo 200 zł zwalnia z opłaty za dwie karty. Tutaj
    należy pamiętać, że opłatę pobiera bank ad hoc i oddaje po miesiącu. Z
    racji, że VISA stoi u nich 3,45 a MC 3,95 o ile dobrze pamiętam, to
    kwota jest naprawdę dobra, bo w innych bankach tylko kosztuje jedna karta.
    Więcej niedogodności na razie nie stwierdziłem. No a teraz jakie bonusy:
    - darmowe bankomaty i dobre kursy dla VISA
    - pakiet assistance (jest darmowy dla tego konta) jak kogoś interesuje
    np. 3 wizyty lekarza w roku max 700 zł np. w kk Impresja Mille mam 4
    wizyty ale kosztuje to 4,99 za m-c
    - otrzymasz 5% zwrotu, jeśli dokonasz transakcji bezgotówkowych kartą
    debetową za usługi z kategorii sport, rozrywka i rekreacja:
    <http://www.eurobank.pl/produkty,konta-osobiste,kont
    o-prestige,95,9.html#tabs5>
    - otrzymałem jakieś 4 kupon polecające czy jakoś tak. Jeżeli osoba
    założy sobie konto prestige z takiego polecenia to jest zwolniona z
    opłaty za konto i pozostaje tylko spełnić warunek dla karty i wtedy to
    konto staje się chyba prawdziwym killerem aktualnie na rynku ;)

    Xenocide

  • 2. Data: 2015-02-06 09:41:06
    Temat: Re: Wróciłem do Eurobanku - konto prestige
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2015-02-05 o 18:53, xbartx pisze:
    > - pakiet assistance (jest darmowy dla tego konta) jak kogoś interesuje
    > np. 3 wizyty lekarza w roku max 700 zł np. w kk Impresja Mille mam 4
    > wizyty ale kosztuje to 4,99 za m-c

    Ja tam w warunkach widzę tylko:
    "
    Nieszczęśliwy wypadek - powstałe w okresie ochrony ubezpieczeniowej
    nagłe zdarzenie wywołane
    przyczyną zewnętrzną o charakterze losowym, niezależne od woli i stanu
    zdrowia Ubezpieczonego,
    które nastąpiło w okresie ograniczonym datami rozpoczęcia i wygaśnięcia
    ochrony ubezpieczeniowej
    świadczonej przez Towarzystwo w odniesieniu do danego Ubezpieczonego, w
    następstwie którego
    Ubezpieczony niezależnie od swojej woli doznał uszkodzenia ciała lub
    uszczerbku na zdrowiu
    Świadczenia medyczne realizowane są w sposób i po spełnieniu warunków
    określonych poniżej:
    1) wizyta lekarza - jeżeli Ubezpieczony uległ Nieszczęśliwemu wypadkowi
    objętemu ochroną
    ubezpieczeniową, Allianz gwarantuje zorganizowanie i pokrycie kosztów
    wizyt lekarskich w placówce
    medycznej lub zorganizowanie i pokrycie kosztów dojazdów lekarza do
    miejsca pobytu
    Ubezpieczonego oraz pokrycie kosztów honorariów, o ile nie zachodzi
    Przypadek wymagający pilnej
    interwencji medycznej"

    jakoś nie widzę, by grypa upoważniała do wizyty lekarza...

    --
    Pete

  • 3. Data: 2015-02-06 11:45:14
    Od: ls <l...@w...pl>

    W dniu czwartek, 5 lutego 2015 18:53:17 UTC+1 użytkownik xbartx napisał:

> [...]
    > opłaty za konto i pozostaje tylko spełnić warunek dla karty i wtedy to
    > konto staje się chyba prawdziwym killerem aktualnie na rynku ;)

    Mam w planie dzis zalozyc tego prestiga.
    Jesli chcesz, wyslij mi ten kod polecajacy

    --
    pozdr.
    ls

  • 4. Data: 2015-02-06 21:52:11
    Od: xbartx <b...@h...net>

    W dniu 06.02.2015 o 09:41, Pete pisze:

    > jakoś nie widzę, by grypa upoważniała do wizyty lekarza...

    Aż tak się w to nie wgłębiałem i opierałem się na tym co powiedziała mi
    Pani przy podpisywaniu umowy. Mogę ją w sumie jeszcze dopytać, bo
    zostawiła mi swoje namiary.

    Xenocide

  • 5. Data: 2015-02-07 10:08:50
    Od: b...@o...pl

    W dniu piątek, 6 lutego 2015 21:52:12 UTC+1 użytkownik xbartx napisał:

> [...]
    > zostawiła mi swoje namiary.
    >
    > --
    > xbartx - Xperimental Biomechanical Android Responsible for Thorough

    Żadne zachorowania, choćby najcięższe, nie są objęte ubezpieczeniem w ramach pakietu
    Assistance. Dotyczo ono tylko nieszczęśliwych wypadków, a czym różni się wypadek od
    choroby to chyba wszyscy wiedzą, a jeśli nie - to definicja znajduje się w o.w.u.
    ubezpieczyciela.
    Notabene, wszystkie darmowe ubezpieczenia dodawane przy różnych okazjach (do kont, do
    wycieczek itp.) są tak ograniczone, że jesli nie skręcisz karku :) to ubezpieczenie
    nie działa. To jest gadżet, który ma wabić klienta, a żadna instytucja nie chce
    dokładać do tego interesu.

  • 6. Data: 2015-02-07 21:08:38
    Od: xbartx <b...@h...net>

    W dniu 07.02.2015 o 10:08, b...@o...pl pisze:

> [...]
    ubezpieczenie nie działa. To jest gadżet, który ma wabić klienta, a żadna instytucja

    Mi to i tak zbędne, więc czy jest czy go nie ma, to żadna różnica.

    Xenocide

  • 7. Data: 2015-02-09 12:22:43
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2015-02-07 o 21:08, xbartx pisze:

    > Mi to i tak zbędne, więc czy jest czy go nie ma, to żadna różnica.

    Ale porównałeś do pakietu Assistance w Mille.
    A tam lekarz do zwykłych zachorowań przybiegnie. I pediatra do dzieci też.

    Ja brałem ten 'Prestige' pod uwagę, ale jak znalazłem takie poukrywane
    kwiatki, to stwierdziłem, że nie warto testować na własnym organizmie.

    Zwłaszcza jak człowiek złożony chorobą.

    P.S.
    I przypomniało mi się, jak kiedyś miałem pakiet zdrowotny allianz w BGŻ.
    PRzy czym pakiet obejmował specjalistów w placówkach.
    I jak złożony grypą zadzwoniłem umówić wizytę, to najbliższy termin był
    za 5 dni.

    Na NFZ bym się szybciej dostał.
    Dlatego też zwracam szczególną uwagę na tego rodzaju wabiki.

    --
    Pete

  • 8. Data: 2015-02-12 08:34:16
    Od: " 666" <...@...6>

    A jak załozysz z polecenia, to tez dostaniesz kupony polecające dla innych?

    -----

  • 9. Data: 2015-02-12 09:37:12
    Od: ls <l...@w...pl>

    W dniu czwartek, 12 lutego 2015 08:34:19 UTC+1 użytkownik 666 napisał:
    > A jak załozysz z polecenia, to tez dostaniesz kupony polecające dla innych?

    Nie mam pojecia - okaze sie.
    Na razie czekam, az ktos mnie poratuje tym kodem polecajacym.

    --
    pozdr.
    ls