eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki › Odnowienie karty debetowej PKP BP/
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 2

  • 1. Data: 2015-02-05 15:20:31
    Temat: Odnowienie karty debetowej PKP BP/
    Od: "news.neostrada.pl" <gs.grzesko @ plusnet.pl>

    Witam wszystkich.
    Sprawa dotyczy moich teściów. Mieli karty debetowe do konta wspólnego, ważne
    do końca stycznia 2015 r. Do dzisiaj nowych kart nie dostali. Wczoraj
    teściowa dzwoniła na infolinie do banku i byli chyba zaskoczeni faktem, ze
    ktoś nie dostał karty. Nowe karty powinny być maksymalnie w połowie stycznia
    u nich w skrzynce. Chcieli juz nawet blokować konto. Dzisiaj teściowa
    wybrała się do oddziału banku i tam Pani tez była zaskoczona, ale zaczęła
    zwalać winę na operatora pocztowego. Tym operatorem jest Inpost. Zaczęła tez
    coś opowiadać teściowej, że nie ma się co obawiać, bo i tak PIN do karty
    jest inny niż był do tej pory.
    I teraz zacząłem się zastanawiać. Jeśli PIN ma być inny, to rozumiem, że tez
    w takim razie był wysłany pocztą (konto jest tradycyjne, bez obsługi przez
    internet). Jeżeli tak, to z wielkim prawdopodobieństwem można uznać, że i ta
    przesyłka zaginęła.
    Co teraz robić? Pisać do banku i/lub Inpostu?
    Blokować konto?

    Grzesiek



  • 2. Data: 2015-02-05 18:47:39
    Temat: Re: Odnowienie karty debetowej PKP BP/
    Od: tom <t...@n...wp.pl>

    Pisanie do Inpostu nic nie da, nalezy zglosic sprawe np na infolinii
    banku, zablokuja wyslana karte, nastepnie wystapic o nowa karte, mozna
    zasugerowac zmiane operatora pocztowego na poczte polska, moze sie
    dostosuja.

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1