  • 1. Data: 2012-04-06 09:30:19
    Temat: Marketing Citi osiągnął kolejny poziom ...
    Od: xbartx <b...@h...net>

    ... tak zwany 'ewerest' dna ;)

    Wczoraj zadzwoniła do mnie Pani i prawi tak. Jestem z Citi banku, rozmowa
    jest nagrywana i można ją będzie sobie odsłuchać bla bla i teraz
    najlepsze: 'wiem, że nie zgodził się Pan na otrzymywanie ofert
    reklamowych, ale czy nie chciałbym Pan jednorazowo się zgodzić i
    wysłuchać specjalnej oferty specjalnie dla Pana?' Normalnie ręce opadają
    żeby nie powiedzieć bardziej dosadniej - O rzesz k.rwa jego mać!

    --
    xbartx

  • 2. Data: 2012-04-06 09:34:16
    Temat: Re: Marketing Citi osiągnął kolejny poziom ...
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    On 6 Kwi, 09:30, xbartx <b...@h...net> wrote:
    > żeby nie powiedzieć bardziej dosadniej - O rzesz k.rwa jego mać!

    Najgorsze jest to, że głupio człowiekowi zjechać taką kobitę bo to i
    tak nic nie da, a skurwiel który wymyślił ten genialny plan
    marketingowy i tak nie ma bezpośredniego styku z klientem i możesz mu
    skoczyć :/

    L.

  • 3. Data: 2012-04-06 09:38:06
    Od: "Bogdan B." <g...@r...pl>

    W dniu 2012-04-06 09:30, xbartx pisze:
> [...]
    > wysłuchać specjalnej oferty specjalnie dla Pana?' Normalnie ręce opadają
    > żeby nie powiedzieć bardziej dosadniej - O rzesz k.rwa jego mać!

    Robią tak przynajmniej od roku.
    I zadzwonią jeszcze nie raz :-)

  • 4. Data: 2012-04-06 10:06:25
    Od: pawlin <p...@f...com>

    W dniu 2012-04-06 09:38, Bogdan B. pisze:

    > Robią tak przynajmniej od roku.
    > I zadzwonią jeszcze nie raz :-)
    mozna grzecznie odlozyc sluchawke :D

  • 5. Data: 2012-04-06 10:09:50
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 6 kwietnia 2012 10:06:25 UTC+2 użytkownik pawlin napisał:

    > mozna grzecznie odlozyc sluchawke :D

    Równmież nie widze tu problemu. Niew dziękuje nie jestem zainteresowany i pa pa.

  • 6. Data: 2012-04-06 10:15:10
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Fri, 06 Apr 2012 09:38:06 +0200, Bogdan B. napisał(a):

    > Robią tak przynajmniej od roku.
    > I zadzwonią jeszcze nie raz :-)

    No mi się to pierwszy raz przytrafiło.

    --
    xbartx

  • 7. Data: 2012-04-06 10:16:44
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Fri, 06 Apr 2012 00:34:16 -0700, Lisciasty napisał(a):

    > Najgorsze jest to, że głupio człowiekowi zjechać taką kobitę bo to i tak
    > nic nie da, a skurwiel który wymyślił ten genialny plan marketingowy i
    > tak nie ma bezpośredniego styku z klientem i możesz mu skoczyć :/

    Tego akurat mam świadomość i nigdy się nie ciskam, bo wiem jak jest, no
    chyba że ktoś sam się osobiście prosi ;)
    Powiedziałem, że zdecydowanie nie i Pani grzecznie się pożegnała. Ale
    fakt, ten kto to wymyślił, to ...

    --
    xbartx

  • 8. Data: 2012-04-06 12:48:21
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    > No mi się to pierwszy raz przytrafiło.

    Do mnie kiedys tak zadzwonili z innego banku... Okazalo sie, ze wygralem
    nagrode w jakims konkursie (aparat fotograficzny), ale zeby ja otrzymac byl
    wymog wyrazenia zgody na przedstawienie tego podczas rozmowy... Hehe... ja
    wiedzialem, ze jest prowadzony taki konkurs, wiec wyrazilem :).

    MK

  • 9. Data: 2012-04-06 12:52:31
    Od: "Bogdan B." <g...@r...pl>

    W dniu 2012-04-06 10:09, Kris pisze:

    > Równmież nie widze tu problemu. Niew dziękuje nie jestem zainteresowany i pa pa.

    Problem to na jakiś menago od marketingu w Citi, który nie potrafi
    zrozumieć co co znaczy brak zgody na przetwarzanie danych osobowych
    w celach marketingowych.

  • 10. Data: 2012-04-06 13:03:28
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Fri, 06 Apr 2012 01:09:50 -0700, Kris napisał(a):

    > Równmież nie widze tu problemu. Niew dziękuje nie jestem zainteresowany
    > i pa pa.

    Tak właśnie napisałem podczas składania wniosku ale jak widać w Citi jest
    inna rzeczywistość ;)

    --
    xbartx