  • 1. Data: 2010-11-22 19:48:40
    Temat: Open Finance, propozycje.
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Jakas panika w tym Openie. Dzisiaj dzwoniła panienka zaniepokojona, że nie
    klikam w "przedłuż" przy lokatach, które dobiegaja końca. Wytłumaczyłem, że
    ma czas, jest jeszcze 12 dni do ich zakończenia.
    Oczywiście proponowała fantastyczną "lokatę" z i'podem (czytaj: strukturę)
    Spuściłem na drzewo.
    Zaskoczyła mnie natomiast, proponując , że jeżeli obecne lokaty przedłużę
    na rok, to dostanę od niej 5,65% bez ŻADNYCH warunków.
    Coś strasznie nachalni z tym zakładaniem na rok. Musiałem przerwać rozmowę,
    bo nie mogłem się odczepić.
    Akurat mam inne plany co do obecnie kończących się lokat, a panienka była
    bardzo namolna.
    Czyżby szykowały sie jakieś duże zmiany oprocentowania na rynku lokat?

    wiatrak

  • 2. Data: 2010-11-22 19:53:06
    Temat: Re: Open Finance, propozycje.
    Od: Szymon <...@2...pl>

    Też dostałem taką propozycję, z tym, że ja z niej skorzystałem. 5,65% to
    całkiem miły procent. Odsetki wróciły na konto, bo tak sobie zażyczyłem,
    a kapitał się odnowił.

  • 3. Data: 2010-11-22 19:55:10
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "wiatrak" <w...@y...pl> napisał w wiadomości
    > Akurat mam inne plany co do obecnie kończących się lokat, a panienka była
    > bardzo namolna.
    > Czyżby szykowały sie jakieś duże zmiany oprocentowania na rynku lokat

    Sam sobie odpowiem. Chyba się szykują zmiany w górę, bo za wszelką cenę chcą
    zdobyc pieniądze na długi okres.
    Wchodzę na ich stronę, a tam LOKATA DWULETNIA - 5,38%.
    A kto mi zagwarantuje , ze na dwa lata jest zapewniona bezbelkowość?
    Przecież dziura w budżecie jest. Rostowski na gwałt szuka pieniędzy.

    wiatrak

  • 4. Data: 2010-11-22 20:12:29
    Od: Szymon <...@2...pl>

    Wiesz, ja już od paru lat słyszę, jak to banki dające wysoki % mają za
    chwilę padać, szukają na gwałt itp. itd. Póki co jakoś nie pamiętam, aby
    jakiś wywinął numer na czele z Polbankiem bez gwarancji BFG włącznie.
    Więc bez przesady.

  • 5. Data: 2010-11-22 20:27:19
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "Szymon" <...@2...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > jakiś wywinął numer na czele z Polbankiem bez gwarancji BFG włącznie. Więc

    A czy ja napisałem, że bank ma upaść? Pisałem, ze minister moze szukać
    pieniędzy. Jeżeli zmieniłby rozporządzeniem sposób naliczania podatku, to co
    mozesz zrobić? Nic.
    Wtedy Twoje 5,65% stanie się 4,58%.
    W tym sensie liczenie w nieskończoność na "bezbelkowość" jest pochopne.

    Ja akurat potrzebuję pieniędzy z tych lokat (mam wydatki) , dlatego nie
    przedłużam. Ale nie ładowałbym się na pewno w lokatę bezbelkową na dwa lata.

    wiatrak

  • 6. Data: 2010-11-22 21:02:51
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "wiatrak" <w...@y...pl> wrote in message

> [...]
    >
    > Ja akurat potrzebuję pieniędzy z tych lokat (mam wydatki) , dlatego nie
    > przedłużam. Ale nie ładowałbym się na pewno w lokatę bezbelkową na dwa

    Na 2 lata, Meritum daje 5.5%, czyli wiecej niz Open.
    Jaki jest sesns lokowania na dlugie terminy, skoro przez konto skarbonkowe w
    Getinonline, przy odpowiednim podziale na min. lokaty- nominalne
    oprocentowanie na 3-mies rosnie nam z 4.85% do 5.4%. Blokowanie na dluzsze
    terminy nie ma kompletnie sensu, nawet jak oferuja komus te preferencyjne
    5.65%. Czasy sa mocno niestabilne a stopy procentowe z pewnoscia nie beda
    spadac tylko rosnac, podwyzki RPP moze sie i opoznia, ale w perspektywie
    kilku miesiecy przybiora na sile. Trzeba miec jeszcze to na uwadze, ze ze
    wzgledu na finanse publiczne, sytuacja i postrzeganie Polski przez
    inwestorow moze sie bardzo szybko zmienic i wtedy w razie problemow PLN, NBP
    ma bron w postaci podwyzki stop procentowych (przerabialy to przeciez Wegry
    w 2008 i szybko podnosily stopy % w momencie odplywu kapiatlu). Nie twiedze,
    ze tak na pewno bedzie, ale taka ewentualnosc tez trzeba brac pod uwage, gdy
    czasy sa niestabilne.

  • 7. Data: 2010-11-22 22:36:21
    Od: "Czesuaw P." <c...@o...pl>

> [...]

    > Zaskoczyła mnie natomiast, proponując , że jeżeli obecne lokaty przedłużę
    > na rok, to dostanę od niej 5,65% bez ŻADNYCH warunków.

    Dokładnie to samo miałem miesiąc temu: ten sam sposób i styl rozmowy, o tym
    samym gadka.

    U mnie dodatowo niemal zmuszła mnie do założenia nich konta. Strasznie
    namolna była.

    --
    Mam pierdolca - zbieram na psychiatrę.
    Proszę o wsparcie

    Żadam ochrony BOR!

  • 8. Data: 2010-11-23 00:11:14
    Od: "T.F." <t...@u...wp.pl>

    On 22/11/2010 19:48, wiatrak wrote:

    > Czyżby szykowały sie jakieś duże zmiany oprocentowania na rynku lokat?

    oczywiscie.
    wszyscy o tym trabia.
    % pojda w gore.
    to co teraz wydaje sie atrakcyjnie, juz niedlugo - nie bedzie
    (a srodki zablokowane na rok albo i dwa)

    --
    T.F.

  • 9. Data: 2010-11-23 07:38:04
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-11-22 23:36, Czesuaw P. pisze:

    > U mnie dodatowo niemal zmuszła mnie do założenia nich konta. Strasznie
    > namolna była.

    http://www.smog.pl/txt_gfx_audio/23557/jak_sie_splaw
    ia_telemarketerow/

    pozdr
    newrom

  • 10. Data: 2010-11-23 07:38:52
    Od: " kz0" <k...@N...gazeta.pl>

    T.F. <t...@u...wp.pl> napisał(a):

    > oczywiscie.
    > wszyscy o tym trabia.
    > % pojda w gore.
    > to co teraz wydaje sie atrakcyjnie, juz niedlugo - nie bedzie
    > (a srodki zablokowane na rok albo i dwa)

    Witam.
    Ja kończę lokaty w miarę upływu terminów, ponieważ nie mogę (OF nie chce)
    upoważnić do nich żony. Przenoszę się na drugą stronę ulicy do eurobanku.
    Pozdrawiam.kz0