    From: Piotr Gałka <p...@c...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Onlajnowość Synka-Mobile w nocy
    Date: Wed, 9 Jul 2014 11:09:26 +0200

    Dziś koło 1 w nocy zrobiłem przelew z jednego konta T-Mobile na inne w tym
    samym banku.
    Ale saldo rachunku mi się nie zmieniło, jedynie dostępne środki się
    zmniejszyły. Chciałem się upewnić, czy ten przelew został wykonany (to
    drugie konto nie moje, nie mam hasła).
    Na historii operacji miałem tylko dwie operacje z sierpnia 2013. Nigdzie nie
    mogłem znaleźć śladu wykonanego przelewu. W kierunku blokady też szukałem,
    ale interfejsu raczej nie znam (ostatnio prawie rok temu się logowałem) więc
    może po prostu nie umiałem znaleźć.

    Dziś rano już jest jako wykonany.

    Czy ktoś wie w jakich godzinach to tak ułomnie działa (zakładam, może
    błędnie, że w dzień zrobiło by się od razu, ale nigdy nie testowałem) ?
    Czy ktoś wie, czy jak zrobię w nocy taki przelew, to z tego drugiego konta
    za 10s można już wypłacić w bankomacie (w starym mbanku tak to działało,
    nowego nie znam) ?
    P.G.