  • 1. Data: 2010-07-22 19:52:33
    Temat: Olałem Kissa.
    Od: "azot" <f...@g...pl>

    Dziś dzwoniła panienka z Opena (mam tam lokaty) z propozycją karty z dużym
    limitem, bez zaświadczeń.
    Olałem tą ich kartę. Nie szukam kłopotów. Mają tam niezły burdel. Czy
    wyobrażacie sobie np. załatwienie jakieś reklamacji , jak oni mają problemy
    chociażby z przysłaniem mi potwierdzeń załozenia lokaty?
    Tam nie ma z kim gadać, a placówki , gdzie można iść i walnąć pięścią w
    stół , raczej brak.
    Poza tym czytałem na grupie , ze u nich od obiecanek, do aktywacji karty
    droga daaleeeka.

    azot

  • 2. Data: 2010-07-22 22:03:21
    Temat: Re: Olałem Kissa.
    Od: "JanKo" <b...@m...tu>

    Agent azot nadaje:
    > Dziś dzwoniła panienka z Opena (mam tam lokaty) z propozycją karty z
    > dużym limitem, bez zaświadczeń.

    I w czym problem?

  • 3. Data: 2010-07-23 05:34:30
    Od: "daronek" <f...@g...pl>

    Użytkownik "JanKo" <b...@m...tu> napisał w wiadomości
    > Agent azot nadaje:
    >
    > I w czym problem?

    Musi zaraz być jakiś problem ?

  • 4. Data: 2010-07-23 07:01:08
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Fri, 23 Jul 2010 07:34:30 +0200, daronek napisał(a):

    > Musi zaraz być jakiś problem ?

    No raczej dobrze jakby był, bo to jest grupa dyskusyjna a nie jakiś blog
    gimnazjalisty ;)

    --
    xbartx

  • 5. Data: 2010-07-23 10:33:48
    Od: "combek" <k...@o...eu>

    > Dnia Fri, 23 Jul 2010 07:34:30 +0200, daronek napisaĹ&#65533;(a):

    Faktycznie działania w OF są jakieś powiedzmy chaotyczne i mało
    profesjonalne.Złożyłem telefoniczmie wniosek na KK z opcją karty dodatkowej dla
    żony dnia 12 lipca.Podałem dane swoje i żony.Wczoraj był kurier i miał umowę
    tylko dla mnie i kartę KIS dla mnie. Na interwencję w OF powiedzieli że kurier z
    dokumentami na kartę dodatkową będzie osobno i dostałem sms i e-maila że
    przybędzie w najbliższych dniach roboczych. Dzisiaj pocztą przyszły 2 piny do
    kart. Reasumując mam podpisaną umowę , kartę nieaktywną i pin do niej natomiast
    żona nie ma umowy ,karty a ma pin do niej.Założyłem sobie roboczo że jak nie
    będzie sprawa załatwiona na tip top do 30 bm to zrezygnuje bo przy takiej
    organizacji to cholera wie co będzie potem gdy zacznie się obracać swoimi
    pieniędzmi. Może ktoś ma jakieś dłuższe doświadczenia w korzystaniu z KK KIS w OF.

  • 6. Data: 2010-07-23 10:40:59
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Fri, 23 Jul 2010 12:33:48 +0200, combek napisał(a):

    > Faktycznie działania w OF są jakieś powiedzmy chaotyczne i mało
    > profesjonalne. (...)

    No różnie to się dzieje w różnych bankach - taki urok. Jednak karta KIS
    jak się już ją ma (odczeka swoje hłe hłe), to nic nie kosztuje, więc może
    sobie leżeć jako totalna rezerwa na czarną godzinę i tyle. Nie trzeba jej
    od razu używać jako głównej. Dobrze robi jako bankomatowa hłe hłe.

    --
    xbartx

  • 7. Data: 2010-07-23 11:45:58
    Temat: mam kis-a
    Od: " " <a...@N...gazeta.pl>

    combek <k...@o...eu> napisał(a):
    > Może ktoś ma jakieś dłuższe doświadczenia w korzystaniu z KK KIS w OF

    Niezbyt długie, ale aktywacja i używanie jak po maśle idzie :)
    Różne zdania tu niedawno były
    http://usenet.gazeta.pl/usenet/0,47943.html?group=pl
    .biznes.banki&tid=1265686&MID=%3Ci0241q%24ffj%241%40
    news.onet.pl%3E

  • 8. Data: 2010-07-23 20:33:46
    Od: "JanKo" <b...@m...tu>

    Agent combek nadaje:
> [...]
    > roboczo że jak nie będzie sprawa załatwiona na tip top do 30 bm to
    > zrezygnuje bo przy takiej organizacji to cholera wie co będzie potem

    To że PIN oraz karty przychodzą osobno to normalne. Przy okazji, dobrze
    jest mieć telefon do kuriera i "pilotować" przesyłkę bo zdaje się że im
    za dostarczoną umowę płacą 20 gr więc wystarczy drobny zgrzyt, jeden
    schodek za dużo lub drzwi w nieodpowiednim kolorze i przesyłka wraca do
    nadawcy. ;-)