  • 1. Data: 2003-01-09 20:14:54
    Temat: Okazało się, że Millennium ssie
    Od: marg <m...@h...org.pl>

    Witam.
    Dowiedzia?em si? dzisiaj, ?e Millennium pobiera op?aty w wysoko?ci
    bodaj?e 50 groszy za sprawdzenie stanu k?ta !!!

    Chyba podzi?kuj?.

    --

    ---
    Marek alias Marg

  • 2. Data: 2003-01-09 20:18:50
    Temat: Re: Okazało się, że Millennium ssie
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "marg"
    > Dowiedziałem się dzisiaj, że Millennium pobiera opłaty w wysokości
    > bodajże 50 groszy za sprawdzenie stanu kąta !!!

    to co im sprawdzasz kąty ;-))
    Stan konta mozesz sprawdzic za darmo
    a platne jest jej drukowanie w bankomacie
    *** blad ***

  • 3. Data: 2003-01-09 20:34:33
    Temat: Re: Okaza?o si?, ?e Millennium ssie
    Od: calcium300mg <c...@o...pl>

    On Thu, 9 Jan 2003 20:14:54 +0000 (UTC), marg <m...@h...org.pl>
    wrote:

    >Witam.
    >Dowiedzia?em si? dzisiaj, ?e Millennium pobiera op?aty w wysoko?ci
    >bodaj?e 50 groszy za sprawdzenie stanu k?ta !!!

    Nie 50 groszy ale 50% stanu rachunku. Co gorsze jest to wymienione w
    cenniku i mają prawo do pobrania takiej opłaty. Szczegóły w artykule w
    Rzeczpospolitej:
    "Mówi wzburzony czytelnik który dzisiaj po południu zadzwonił do
    naszej redakcji: - Czekałem na przelew należności za właśnie sprzedaną
    nieruchomość wraz ze sporą działką - raptem 850 tys. złotych.
    Pieniądze miały być już rano, więc kiedy zdenerwowany ciągłym
    sprawdzaniem przez telefon stanu konta wybrałem się do oddziału Banku
    Millennium, jakaż była moja radość, gdy okazało się że wreszcie
    pieniądze dotarły. Zapytałem się o stan konta, urzędniczka w banku
    zapisała mi kwotę. Chciałem od razu przeleć pieniądze na rachunek w
    innym banku, wypełniłem przelew - i nagle okazało się, że nie ma
    takiej kwoty na moim rachunku! Zapytałem raz jeszcze o stan konta: -
    przed momentem było 850 tys, pobraliśmy prowizję za sprawdzenie stanu
    konta i zostało 425, teraz zapytał pan drugi raz więcj jest już tylko
    212,5 tys. - odpowiedziała spokojne ta sama urzędniczka. Kiedy
    zdenerwowany poprosiłem o rozmowe z dyrektorem oddziału, i zapytałem
    go, ile mam w końcu pieniędzy na rachunku, ten coś posprawdzał w
    komputerze i powiedział: 106 250 zł."

  • 4. Data: 2003-01-09 22:07:20
    Od: "marek" <m...@w...pl>

    bodajże 50 groszy za sprawdzenie stanu kąta !!!

    > to co im sprawdzasz kąty ;-))
    > Stan konta mozesz sprawdzic za darmo
    > a platne jest jej drukowanie w bankomacie
    > *** blad ***

    rotfl!!

  • 5. Data: 2003-01-09 22:25:05
    Od: calcium300mg <c...@o...pl>

  • 6. Data: 2003-01-10 07:19:27
    Od: marg <m...@h...org.pl>

    W artykule <avklfk$v$1@news.tpi.pl> blad napisa?(a):
    > U?ytkownik "marg"
    >
    > to co im sprawdzasz k?ty ;-))
    > Stan konta mozesz sprawdzic za darmo
    > a platne jest jej drukowanie w bankomacie

    Tak czy siak przegi?cie.
    Za skrawek papieru kazdorazowo p?aciae??
    Wtedy za wydruk przy wyp?acaniu te? si? p?aci.
    To chyba nie jest standard.
    --

    ---
    Marek alias Marg

  • 7. Data: 2003-01-10 07:51:46
    Temat: Re: Okaza3o sie, ?e Millennium ssie
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "marg" <m...@h...org.pl> napisał w wiadomości
    > W artykule <avklfk$v$1@news.tpi.pl> blad napisa3(a):

    Okazalo sie, ze z ciebie d#%a nie klient.
    Pewnie taki jak internauta. Masz:
    a piszesz z polskimi krzakami.

    Ich TOiP miesci sie na stronie A4 i zawiera raptem pare pozycji.
    Klopoty z czytaniem, czy ze zrozumieniem czytanego?

    > Tak czy siak przegiecie.
    > Za skrawek papieru kazdorazowo p3acia??
    > Wtedy za wydruk przy wyp3acaniu te? sie p3aci.
    > To chyba nie jest standard.

    Standardem jest, ze to bank placi za skorzystanie z jego uslug...;-)

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 8. Data: 2003-01-10 07:55:50
    Od: "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org>

    > Za skrawek papieru kazdorazowo p?aciae??
    > Wtedy za wydruk przy wyp?acaniu te? si? p?aci.

    W tym slynnym banku placi sie za wszystko, w tym rowniez za korzystanie z
    wlasnych bankomatow.

    chociaz... Moze to nie jest oplata za wyplate gotowki, a wlasnie za wydruk?
    :-)

    M.

  • 9. Data: 2003-01-10 08:18:55
    Od: d...@p...onet.pl

    Podaj tytuł artykułu

    Pozdrowionka
    Bankomat

  • 10. Data: 2003-01-10 09:15:12
    Temat: [OT] Re: Okazalo sie, ze Millennium ssie (was: Okazało się, że Millennium ssie)
    Od: Rafał KLISowski <k...@s...tenbit.pl>

    09 styczeń 2003, agent o kryptonimie marg nadaje:

    A dałoby radę abyś poprawnie kodował swoje posty?
    O ile wiem slrn to potrafi (zresztą nie tylko to).

    --
    Rafi
    Stirlitz szedł nocą przez las. Nagle zobaczył na drzewie świecące oczy.