  • 1. Data: 2003-01-09 20:35:57
    Temat: Kasa Mieszkaniowa-po zakończeniu oszczędzania
    Od: "yar65" <y...@p...onet.pl>

    Witam.
    Zakończyłem oszczędzanie w KM PKO SA, złożyłem wniosek ( 30.12.2002 r.) o
    wycofanie oszczędności i czekam 3 m-ce (wg regulaminu) na ich wypłatę.
    PROBLEM:
    Jest okazja coś kupić zgodnie z przeznaczeniem Kasy, ale czas nagli
    (bardzo).
    PYTANIE:
    Czy można ubiegać się o wcześniejszą wypłatę zaoszczędzonej kwoty (nie
    kredytu) lub chociaż jej części w trybie niemal natychmiastowym. W jaki
    sposób? Czy dać sobie siana :(
    Pozdrawiam
    Jarek

  • 2. Data: 2003-01-10 12:21:04
    Od: "radar" <_sara_@_post.pl_>

    yar65 wrote:
    > Czy można ubiegać się o wcześniejszą wypłatę zaoszczędzonej kwoty (nie
    > kredytu) lub chociaż jej części w trybie niemal natychmiastowym. W
    > jaki sposób? Czy dać sobie siana :(

    Można poganiać listownie i telefonicznie (BPH). Mi oddali od razu jak się
    upomniałem.

    --
    radar
    oddam gratis regalik: http://republika.pl/radarr/tmp