  • Data: 2002-01-06 12:11:03
    Temat: Odp: jaki bankomat wypłaci 5000?
    Od: "Dobek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > czy ktoś potrafi podać, jak odróżnić bankomat z limitem 3000?
    o ile wiem, to nawet nie jest limit, tylko taka gwarancja, ze tyle pieniedzy
    wyplacisz, wiec mozesz probowac z wiekszymi kwotami po kilka razy. bankomaty
    produkowane przez IBM gwarantuja 1500 pln, natomiast inne (caly czas nie
    potrafie przypomniec sobie nazwy 3000). Najlepiej jak zadzwonisz do inteligo
    albo mbanku i spytasz - tam chyba najlepiej sie dowiadywac.

    > Rozumiem, ale wtedy zapłacę 4 prowizje po 1,69zl, wolę zapłacić jedną
    4,50zl
    > w bankomacie obcym i zyskać 2-3 dni odsetek (bo tak to jest rozliczane z
    > Inteligo), dlatego szukam obcego bankomatu, który dużo wypłaca.

    Warto tak sie meczyc dla kilku zlotych? ;-)))

    postaram sie dowiedziec i dac znac

    dobek