  • Data: 2002-09-03 13:15:04
    Temat: Odp: Dlaczego PEKAO SA przetrzymuje pieniadze jeden dzien?
    Od: "Jacek Maliszewski" <J...@w...bankier.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Reaktorek <r...@z...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:al2bq3$bh2$...@n...tpi.pl...

    > Tak sie zlozylo, ze w ostatni Piatek (30.08.2002) zlecilem przed pierwsza
    > sesja w Multi (6:30) przelew do PKO SA, jeszcze w ten sam Piatek przed 16,
    > teleserwis podawal mi saldo konta, powiekszone o kwote mojego przelewu.
    > Czary jakies??????

    Czyli radzisz puszczac przelew zaraz po polnocy (aby o polnocy jeszcze
    odsetki byli naliczane w ING), by miec pewnosc, ze tego samego dnia dotra do
    PEKAO? Kurcze bede musial wobec tego klasc sie pozniej spac :( Rano o 6:30
    nikt mnie nie sciagnie z lozka. Wiec chyba wole to robic w nocy niz nad
    ranem (mowie o przelewach).

    Szkoda troszke, bo w innych bankach mozna nie byc rannym ptaszkiem i
    puszczac przelewy okolo godziny 9 rano.
    No ale trudno.... mus to mus ;-)

    Malin