  • Data: 2002-09-03 13:08:32
    Temat: Re: Dlaczego PEKAO SA przetrzymuje pieniadze jeden dzien?
    Od: "Reaktorek" <r...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:al2boi$1gs$1@news.onet.pl...

    > P.S. A mogles tego dnia kase wyciagnac kase z bankomatu?

    Oczywiscie, ze moglem. Kiedy kasa trafia z PKO SA do Multi, mozna ja nawet
    juz po 2 sekundach wyplacic z bankomatu.
    Jezeli natomist pytasz o odwrotna sytuacje, tzn. przesylania kasy np: z BRE
    do PKO SA. i wyplaty poprzez uzycie Maestro.
    To powiem tyle, nie odkryl tu nikt ameryki, zreszta juz przed chwila komus
    napisalem:

    " Brak korelacji pomiedzy saldami w tzw. "systemach kartowych" i tym co
    widzisz bezposrdenio na swoim koncie, nie jest niczym nowym.
    Zapraszam do PKO SA.
    Dopiero po nocnym przetworzeniu CKC obslugujace twoja Maestro widzi kase,
    ktora juz np: od 8:02 wisiala na Twoim koncie, bo ja tam wplacales lub
    zostal zaksiegowany przelew.

    Dziala to zawsze w dwie strony, wiec o ile w pierwszym przypadku traci
    klient o tyle w odwrotnej sytuacji to Bank moze umoczyc d.... o co mi chodzi
    to sie domysl i dospiewaj sobie !!!"

    Jezeli natomiast chcecie dowodow to proponuje maly eksperyment:
    Przez teleserwis dokonajcie zlecenia przelewu na jakis rachunek do innego
    banku, po wykonaniu przelewu saldo waszego Eurokonta, pomniejszy sie o kwote
    przelewu plus prowizja, daje wam jednak gwarancje, ze przy uzyciu Maestro
    spokojnie .......
    trala la la........
    :-)
    Milego eksperymentowania.