  • Data: 2002-09-03 12:58:54
    Temat: Re: Dlaczego PEKAO SA przetrzymuje pieniadze jeden dzien?
    Od: "Reaktorek" <r...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Witek" <w...@p...onet.fi> napisał w wiadomości
    news:al2au3$s28$1@news.onet.pl...
    > jako

    > To sprobuj w druga strone tzn. do pekao :-)))

    Tak sie zlozylo, ze w ostatni Piatek (30.08.2002) zlecilem przed pierwsza
    sesja w Multi (6:30) przelew do PKO SA, jeszcze w ten sam Piatek przed 16,
    teleserwis podawal mi saldo konta, powiekszone o kwote mojego przelewu.
    Czary jakies??????

    :-)

    Chyba jednak ktos na liscie ma tendencje do ... hm..... niewazne.
    Konrad