  • Data: 2002-09-03 15:09:55
    Temat: Re: Dlaczego PEKAO SA przetrzymuje pieniadze jeden dzien?
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi> szukaj wiadomości tego autora

    > Oczywiscie, ze moglem. Kiedy kasa trafia z PKO SA do Multi, mozna ja nawet
    > juz po 2 sekundach wyplacic z bankomatu.

    Bo to normalny bank jest, a nie ... :-))

    > Jezeli natomist pytasz o odwrotna sytuacje, tzn. przesylania kasy np: z
    BRE
    > do PKO SA. i wyplaty poprzez uzycie Maestro.
    > To powiem tyle, nie odkryl tu nikt ameryki, zreszta juz przed chwila komus
    > napisalem:

    No wlasnie niezaleznie od tematu postu ta sama odpowiedz ? :-)))

    > " Brak korelacji pomiedzy saldami w tzw. "systemach kartowych" i tym co
    > widzisz bezposrdenio na swoim koncie, nie jest niczym nowym.
    > Zapraszam do PKO SA.
    > Dopiero po nocnym przetworzeniu CKC obslugujace twoja Maestro widzi kase,
    > ktora juz np: od 8:02 wisiala na Twoim koncie, bo ja tam wplacales lub
    > zostal zaksiegowany przelew.

    Czyli sie zgadzamy, ze tak nie powinno byc ? A za taka wspaniala
    funkcjonalnosc w wydaniu pekao to ja dziekuje nie skorzystam. Co mnie
    obchodzi ich przetwarzanie nocne i inne swietne wynalazki ? :-)))

    pzd