  • 1. Data: 2008-05-30 23:45:22
    Temat: Od setki do setki, a zvierze się ćwiartka lub nawet pół litra ;)
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Polbank już doliczył odsetki, WBK jeszcze nie...
    Nie wiem co z KredytB, bo nie mam podglądu...
    W mBanku także nie widzę jeszcze odsetek...

    --
    .`'.-. ._. .-.

  • 2. Data: 2008-05-31 11:16:59
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" g1q3ip$mj7$...@f...man.torun.pl

    > Polbank już doliczył odsetki, WBK jeszcze nie...
    > Nie wiem co z KredytB, bo nie mam podglądu...
    > W mBanku także nie widzę jeszcze odsetek...

    Polbanku tak, mBank tak, WBK jeszcze nie. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.

  • 3. Data: 2008-05-31 21:28:09
    Od: "Eneuel Leszek" <p...@c...fontem.lucida.console9>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" g1rc3k$kmq$...@f...man.torun.pl

    > Polbanku tak, mBank tak, WBK jeszcze nie. :)

    Polbanku tak, mBank tak, WBK tak. :) A do końca dnia jeszcze sporo czasu...
    Jak więc to jest z tą północą? Z kilku kont mBankowych już zabrałem pieniądze,
    więc o północy będzie mniej...

    W moim odczuciu mBank zawyżył odsetki, co poskutkowało odstawieniem dwóch
    belek, czyli zostałem pokrzywdzony!!! Zamierzam złożyć w tej sprawie skargę
    (nie wiem dokąd -- do jakiejś instytucji nadzorującej naliczanie belek i od
    setek do setek) ale najpierw zamierzam powołać biegłego (w rachunkach lub
    biegłego sądowego -- pierwszy zwie się kalkulatorem; imienia drugiego nie
    znam) aby sprawę zbadał i wyjaśnił...

    Odstawienie dwóch belek kładzie się cieniem na mojej karierze i nie mogę
    sobie na coś takiego pozwolić!!! Jeśli się okaże, że mBank złośliwie
    mnie pozbawił tych belek -- zażądam satysfakcji na pistolety lub nawet
    na szable!!!

    -=-

    Na domiar (domiary były ponoć w PeeReLi) złego zostałem wyrolowany
    w sklepie!! Za kwant zakupowy o wysokości 20 złotych otrzymywało
    się talon, który mógł być trafny... (nie trefny, lecz trafny właśnie)
    Nie dość, że zapłaciłem ponad 50 złotych (więc blisko mi było do trzech
    kwantów, znaczy talonów) to jeszcze jeden z tych dwóch talonów okazał
    się być pustym... Rozpacz moja nie zna granic, nerwy nie znajdują
    ukojenia (alb na odwrotnie -- nie znam się na tym) i zamierzam
    odebrać sobie życie... (wieczne lub doczesne -- jeszcze nie
    zdecydowałem, które...) ;)

    -=-

    Kwantyzacja świata pieniężnego ;) mnie pokonała... (a ja na kwantach
    pokonałem swoją nauczycielkę, która nie wiedziała o tym, że czarne
    dziury są szare i promieniują jak ciało doskonale czarne -- sic!!!;
    pozdrawiam asystentkę Dorotę zwana Dorotką i ludzi z czasopisma
    Delta, dzięki którym Dorotka uznała swoją porażkę -- studentów
    Fizyki uczyła właśnie kwantów, więc trochę jej nie wyszło z tą
    czernią dziurawą; ogólnie jednak nie chcę wdawać się w poziom
    nauczania i zauważam, że ten incydent ma się do owegoż poziomu
    nijak; jeśli mam żal do Fizyków, to o to, że nie otrzymałem
    papierów za swoją pracę, dzięki czemu żyję od lat jak pies
    i prowadzę nierówną walkę z homoseksualistami w sutannach,
    którzy z tacą w ręce dowodzą, że mają rację, choć Bóg im nie jest łaskawy...)

    --
    .`'.-. ._. .-.

  • 4. Data: 2008-06-01 08:28:49
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    [cut]

    przepraszam, ale czy coś paliłeś lub przyjąłeś w innej postaci?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 5. Data: 2008-06-01 08:49:57
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Sun, 1 Jun 2008 10:28:49 +0200, RobertS napisał(a):

    > przepraszam, ale czy coś paliłeś lub przyjąłeś w innej postaci?

    Nie podałeś, komu odpisujesz, postów wątkotwórcy od dawna nie widzę, a i
    tak zgadłem, o kogo chodzi. Wot, ciekawostka.

    AK

  • 6. Data: 2008-06-01 10:22:38
    Od: "Eneuel Leszek" <p...@c...fontem.lucida.console9>

    "RobertS" g1tmle$2jpc$...@o...icpnet.pl

    > przepraszam, ale czy coś paliłeś lub przyjąłeś w innej postaci?

    Przyznaję, iż prosiłem Boga o spalenie żywcem Rycerzy Korterii i jacyś Rycerze
    istotnie spłonęli w autokarze jadącym z Białegostoku do Częstochowy... W pewnym
    więc sensie paliłem... Dodam, że incydent ten ostudził (płomiennie?) zapędy
    rzymskokatolickich homoseksualistów, którzy uznali, że będę im płacił na
    ich potrzeby. :)

    Więcej paleń nie pamiętam, za wszystkie serdecznie żałuję i proszę Boga
    o więcej spalonych Rycerzy Korterii, :) których śmierć dodaje mi otuchy
    w smutnej rzeczywistości zbudowanej mi przez homoseksualnych duchownych
    rzymskokatolickiego Kościoła. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.

  • 7. Data: 2008-06-01 10:46:35
    Od: "Eneuel Leszek" <p...@c...fontem.lucida.console9>

    "Andrzej Kubiak" g4tzkdxaaaep.1ns04117soz27$....@4...net

    > Nie podałeś, komu odpisujesz, postów wątkotwórcy od dawna nie widzę, a i
    > tak zgadłem, o kogo chodzi. Wot, ciekawostka.

    Jeszcze zanim spłonęło ścierwo pod Jeżewem, byłem kojarzony przez
    wyznawców ,,polskiego Chrystusa rzymskokatolickiego'' z płomieniami. :)
    Działo się to za sprawą pewnej Królewny, którą debilizm nakazywał
    zestawiać z Władcą Pierścieni. Ponieważ nie warto walczyć z tego
    rodzaju mądrościami (czyli porównywaniem wszystkiego do owego
    władcy krążków), zestawiłem spalone dzieci ze ścierwem z wiadomego
    filmu (papierowej odsłony LOTRa nie znam) aby pójść na rękę tym,
    którzy chcieli żyć z cudzej/mojej pracy. :)

    (pewnie zbyt trudne, ale może jednak pojmiesz to, co napisałem)

    Jak to Fronczewski (z Getinbanku) mówi (w jakimś filmie-tasiemcu) -- mężczyzna
    nie powinien uciekać od problemu, ale powinien wyjść naprzeciw problemowi. :)
    Tak więc i ja wyszedłem, porównując spalone dzieci do ścierwa z filmu, aby
    nawiązać mocniej do owegoż filmu, skoro tak pożądane jest wśród wyznawców
    tego akurat Chrystusa, obowiązującego w Polsce, nawiązywanie wszystkiego,
    co dzieje się w moim życiu do tegoż filmu.

    Przy okazji pozdrawiam biskupów, którym wydarzenia typu:
    -- ciekawa śmierć mojego dawnego proboszcza (honorowego prałata papieskiego)
    -- szczególna godzina śmierci samego papieża (świętego do sześcianu, z czego
    jedna świętość dopiero jest dowodzona, zaś dwie już zostały udowodnione)
    -- postawa nowego papieża
    nie wystarczyły do tego, aby dać mi spokój i którzy domagali się wyraźniejszego
    znaku od Boga. :)

    BTW -- nie twierdzę, że po spłonięciu autokaru moje życie nie jest niszczone
    przez wyznawców tej akurat odmiany Chrystusa, ale trochę głupoty nigdy nie
    zawadzi. Ważne jest, aby wysoko postawione osoby ,,duchowne'' (od biskupa
    w górę) nie angażowały się w rozpalanie tych debilizmów. :) Kustosze
    sanktuariów (typu Makulski czy Butwiłowski) mogą się angażować. :) Nie
    są dla mnie groźni ani bezpośrednio, ani za sprawą swoich Rycerzy. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.

  • 8. Data: 2008-06-02 11:53:18
    Od: "corner" <c...@w...pl>

    Użytkownik "Eneuel Leszek" <p...@c...fontem.lucida.console9> napisał w
    wiadomości news:g1sftc$f31$1@news2.task.gda.pl...

    > W moim odczuciu mBank zawyżył odsetki, co poskutkowało odstawieniem dwóch
    > belek, czyli zostałem pokrzywdzony!!!

    Blah! W mojej wiosce mówi się: "Chytry dwa razy traci" :-P.

  • 9. Data: 2008-06-03 05:31:13
    Od: "Xavier" <m...@w...pl>

    Użytkownik "corner" <c...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Eneuel Leszek" <p...@c...fontem.lucida.console9> napisał
    > w wiadomości news:g1sftc$f31$1@news2.task.gda.pl...

    > Blah! W mojej wiosce mówi się: "Chytry dwa razy traci" :-P.

    To może źle obliczyłeś kwotę na koncie ;)

    Mi się udało i na wszystkich 4 eMaxach Plus mam odsetki 2,49 !! Więc chyba
    mBank nie robi wałków

  • 10. Data: 2008-06-03 05:47:33
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    Xavier pisze:
    > Użytkownik "corner" <c...@w...pl> napisał w wiadomości

    > To może źle obliczyłeś kwotę na koncie ;)
    >
    > Mi się udało i na wszystkich 4 eMaxach Plus mam odsetki 2,49 !! Więc chyba
    > mBank nie robi wałków

    Musialo chwilowo, dzien, dwa, byc wiecej pieniedzy na konie, na ktorym
    naliczylo belke.