  • 1. Data: 2008-05-29 21:39:49
    Temat: Payback-czy korzystacie?
    Od: "Michał R." <m...@e...pl>

    czy korzystacie z Payback? czy warto sie tam zarejestrować?

  • 2. Data: 2008-05-29 21:52:41
    Temat: Re: Payback-czy korzystacie?
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > czy korzystacie z Payback? czy warto sie tam zarejestrować?

    tak, najlepszy program lojalnosciowy w RP

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2008-05-29 21:59:44
    Od: "Michał R." <m...@e...pl>

    a niby dlaczego jest taki dobry?

    co jest w nim godnego uwagi?

  • 4. Data: 2008-05-29 22:03:31
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    RobertS pisze:

    > tak, najlepszy program lojalnosciowy w RP

    Ja akurat dla siebie nie znalazlem tam nic przydatnego - na Allegro
    prawie nie kupuje, a z uslug partnerow programu nie korzystam.

  • 5. Data: 2008-05-29 22:06:06
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > Ja akurat dla siebie nie znalazlem tam nic przydatnego - na Allegro
    > prawie nie kupuje, a z uslug partnerow programu nie korzystam.

    a ja i kupuje na allegro i sporo placę allekartą...mam z tego darmowe
    doladowania prepaida i czasem jakis souvenir

    gdybym nie byl zarejestrowany w paybacku to i tak kupowalbym na allegro, a
    kk uzywam b.czesto, dlaczego na tym nie zarobic?

    punkty zbieram niejako przy okazji

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 6. Data: 2008-05-29 22:12:39
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    RobertS pisze:

    > punkty zbieram niejako przy okazji

    I to jest najwazniejsze, zdroworozsadkowe podejscie.

    Najgorzej, jak ktos wejdzie w jakis program lojalnosciowy i na sile
    stara sie dostosowac do niego swoje zakupy.
    Odkad Citi zrezygnowal z Citi-Era , nie widze dla siebie zadnego
    programu tego typu.

  • 7. Data: 2008-05-29 23:48:01
    Od: "Piotr" <p...@c...cz>

    > czy korzystacie z Payback? czy warto sie tam zarejestrować?

    ja tam wole dotpunkt.pl, prosta obsluga i fajne nagrody - i mozna je dostac
    nie zbierac punkty w nieskonczonosc... najfajnijsze jest to, ze punkty sa za
    kazdy zakup przez dotpay a
    nie tylko przez kilku partnerow programu i allegro na ktorym nie ma nic
    ciekawego

    Pozdr.,
    Pio

  • 8. Data: 2008-05-30 05:54:15
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 30 Maj, 01:48, "Piotr" <p...@c...cz> wrote:

> [...]
    > kazdy zakup przez dotpay a
    > nie tylko przez kilku partnerow programu i allegro na ktorym nie ma nic

    Ale ile kosztuje kupujacego taka platnosc?
    czy jest to cokolwiek warte tych punktow???

    No i dalej wracay do punktu, w ktorym punkty sa tylko za zakupy
    zdalne.
    A ja np. wiekszosc robie naziemnie.

  • 9. Data: 2008-05-30 08:25:51
    Od: "RobertS" <b...@p...plusunTO>

    > Najgorzej, jak ktos wejdzie w jakis program lojalnosciowy i na sile
    > stara sie dostosowac do niego swoje zakupy.
    > Odkad Citi zrezygnowal z Citi-Era , nie widze dla siebie zadnego
    > programu tego typu.

    nie ma Citi-Era, ale jest Citi-Plus
    byłoby dziwne, gdyby jeden bank współpracował z dmowa mocno konkurującymi
    ze sobą operatorami...

    natomiast Citi ma również dobry program we współpracy z BP, do niedawna
    punkty były naliczane nawet za przelewy z kk - jak dla mnie to "money for
    nothing", bo za media, czynsz itp... i tak musiałem płacić

    a dodatkowo przy tankowaniu na BP mam myjnię za 10 zł, zamiast cennikowe 22

    pozdr.
    RobertS

  • 10. Data: 2008-05-30 10:28:45
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

[...]

    allekarta i co-brandy BP - punkty naliczane za każdą płatność np. w Citi za
    każde 5 zł - 1 pkt

    kupujesz i płacisz tam gdzie chcesz, a punkty dostajesz za korzystanie z
    karty
    czyli jezeli placisz przez ww. dotpay to punkty na allekarcie i citi-bp
    rowniez zostaną naliczone ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS