  • 11. Data: 2002-02-12 20:10:10
    Temat: Re: OT - mBank jest Kobietą ;-)
    Od: "BAH" <b...@k...chip.pl>

    "siepacz" <d...@i...pl> wrote in message
    news:a4brr7$3jk$1@news.onet.pl...
    > jeszcze zapomniałem dopisać, że program wycieczki przewiduje w drugim dniu
    > kolację i zabawę w klubie dla kobiet..... rozumiem, że przed ewentualnym
    > wyjazdem mam ćwiknąć żonie parę koronkowych majteczek i innych ciuszków???

    Czytaj uważnie :-))

    . Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany Nagród, o których mowa
    powyżej, na inne o tej samej wartości, bez podawania przyczyn dokonanych
    zmian.

    Więc nie musi to być klub dla kobiet
    i nie musi to byc Paryż.

    Tylko jak bank wyceni wartość zabawy mężczyzny w klubie dla kobiet ? :-))

    pozdrawiam
    BAH

    begin 666 1x1.gif
    `