  • 1. Data: 2002-02-12 11:34:58
    Temat: czy logowanie do Mbanku wysiadło?
    Od: "Bart" <k...@i...pl>

    jak w temacie od wczoraj nie mogę się zalogować, nie wyrzuca przy tym
    żadnego komunikatu.

    pozdrawiam
    Bart

  • 2. Data: 2002-02-12 11:50:02
    Temat: Re: czy logowanie do Mbanku wysiadło?
    Od: "paulp" <p...@w...pl>

    u mnie dziala

  • 3. Data: 2002-02-12 11:52:09
    Od: Krzysztof 'Szary' Kowalski <S...@p...onet.pl>

    On Tue, 12 Feb 2002 12:34:58 +0100, "Bart" <k...@i...pl>
    wrote:

    >jak w temacie od wczoraj nie mogę się zalogować, nie wyrzuca przy tym
    >żadnego komunikatu.

    Dla mnie OK.

    --
    KK

  • 4. Data: 2002-02-12 12:07:14
    Od: "Kasia" <k...@p...fm>

    u mnie też działa bez zarzutu

  • 5. Data: 2002-02-12 12:08:54
    Od: <j...@p...onet.pl>

    Upewnij się, że nie instalowałeś jakiegoś nowego oprogramowania.
    U mnie mBank przestał działać jak zainstalowałem bodajże FlashGeta.
    Pomogło wyłączenie jakiejś opcji.

    Jacek