  • 1. Data: 2002-03-15 15:22:57
    Temat: OT: karta idea profit
    Od: <n...@p...onet.pl>

    czy wszystkim długa dochodza karty idea profit miałąbyć w połowie marca a mówią
    w idea że będzie w kwietniu?

    j.

  • 2. Data: 2002-03-15 16:39:14
    Temat: Re: karta idea profit
    Od: "pio" <k...@w...pl>

    pisz do b...@c...pl i monituj dwa razy dziennie to bedzie ok. ale
    uważaj jak masz kartę BZ WBK IDEAPROFIT to karty osobnej na profit nie
    dostaniesz!!! Nikt nie wie dlaczego?
    Szczególnie paskudne, że Karta idea profit bz wbk jest jednego poziomu a jak
    masz konto typu złotego lub srebrnego to nie mozesz korzystac ze znizek
    odpowiednich dla tych poziomow.

  • 3. Data: 2002-03-15 16:51:01
    Od: "tmp99" <t...@p...fm>

> [...]
    jak
    > masz konto typu złotego lub srebrnego to nie mozesz korzystac ze znizek

    Karty BZ WBK Idea Profit mają równolegle oznaczenia ze zwykłych kart Idea
    Profit - numer uczestnika programu i oznaczenie poziomu (istnieją karty
    yellow/silver/gold).

    --
    t...@p...fm

  • 4. Data: 2002-03-15 18:12:56
    Od: <n...@p...onet.pl>

    tak zrobie, zreszta z karta przyjdzie pewnie katalog.
    będe pisał ile wlezie to wreszcie przyślą

  • 5. Data: 2002-03-15 18:32:31
    Od: "pio" <k...@w...pl>

    chyba jej nie masz to nie widziałeś. nigdzie nie ma tam numeru profitowego,
    gadasz jak potłuczony.

  • 6. Data: 2002-03-15 19:20:37
    Od: "tmp99" <t...@p...fm>

    > chyba jej nie masz to nie widziałeś. nigdzie nie ma tam numeru
    profitowego,
    > gadasz jak potłuczony.

    Polecam uwadze http://www.idea.pl/profit/karty/kredytowa.shtml
    Numer uczestnika programu Profit wydrukowany jest pod imieniem i nazwiskiem.
    Rodzaj karty też doskonale widoczny - chyba że ktoś ma potłuczony monitor
    lub coś innego.

    --
    t...@p...fm

  • 7. Data: 2002-03-15 19:55:30
    Od: "Artur M. Kaminski" <N...@i...net.pl>

    > chyba jej nie masz to nie widziałeś. nigdzie nie ma tam numeru
    profitowego,
    > gadasz jak potłuczony.

    chyba sam jesteś potłuczony - nie potrafisz poprawnie cytować, a
    opowiadasz do tego bzdury.
    numer jest - małym drukiem na dole karty tuż pod nazwiskiem właściciela.
    a żebyś nie wpierał ślepoty - mam tą kartę teraz przed oczami

    Artek

  • 8. Data: 2002-03-15 20:18:49
    Temat: Re: OT: karta idea profit
    Od: SunWoj <s...@w...pl>

    Mi sie skonczyla waznosc karty Profit w lutym i nie dostalem
    wznowionej, srebrnej wg moich punktow.
    CZy to normalka?

    Pozdrawiam.
    Wojtek

  • 9. Data: 2002-03-15 22:12:45
    Od: <w...@p...onet.pl>

    > pisz do b...@c...pl i monituj dwa razy dziennie to bedzie ok. ale

    Bezsens.

    Primo: adres b...@c...pl to adres Biura Obsługi Klienta.
    Adres Biura Obsługi Programu Idea Profit, to p...@c...pl, tel. *300.

    > uważaj jak masz kartę BZ WBK IDEAPROFIT to karty osobnej na profit nie
    > dostaniesz!!! Nikt nie wie dlaczego?

    Ależ wszyscy wiedzą i nikt tego nie ukrywa.

    > Szczególnie paskudne, że Karta idea profit bz wbk jest jednego poziomu a jak
    > masz konto typu złotego lub srebrnego to nie mozesz korzystac ze znizek
    > odpowiednich dla tych poziomow.

    Oj widać, że jesteś bardzo fachowy...
    Karty VISA Idea Profit także mają trzy poziomy, analogicznie, jak w przypadku
    standardowych kart.

    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl
    0501950782

  • 10. Data: 2002-03-16 09:07:35
    Od: "Piotr \"Merlin\" Krzciuk" <m...@i...com>

    > pisz do b...@c...pl i monituj dwa razy dziennie to bedzie ok. ale
    > uważaj jak masz kartę BZ WBK IDEAPROFIT to karty osobnej na profit nie
    > dostaniesz!!! Nikt nie wie dlaczego?

    Moja mama dostała akurat "zwykłą kartę" profitu, mając od miesiąca
    przedłuzoną
    BZWBK Idea Profit. Tylko szkoda, że nie za miesiąc bo dostałaby już z nowym
    wzorem ;)

    > Szczególnie paskudne, że Karta idea profit bz wbk jest jednego poziomu a
    jak
    > masz konto typu złotego lub srebrnego to nie mozesz korzystac ze znizek
    > odpowiednich dla tych poziomow.

    Nie jest jednego poziomu. Są 3 rodzaje (niedługo będzie pewnie VIP jeszcze
    zgodnie ze zmianami w programie idea profit). Numer karty Profitowej jest
    poniżej numeru VC, litera i 3 rzędy po 4 cyfry.

    Pozdr.
    Piotr "Merlin" Krzciuk
    m...@i...com