  • 1. Data: 2002-03-15 14:50:11
    Temat: ERA GSM i tytul zaplaty
    Od: "Pelos" <p...@p...net>

    Czesc,
    Pierwszy raz bede placil za fakture za telefon w sieci ERA (oczywiscie
    kanalem elektronicznym) i mam pytanie. Na blankiecie jest ns. tytul
    przelewu - "Zaplata za fakture numer:" i ponizej mam numer 12-o cyfrowy.
    Jest tam tez kod kreskowy i pod kodem kreskowym jest tez numer. Czy numer
    pod kodem kreskowym traktowac jako dalsza czesc numeru faktury, czy sobie go
    podarowac ?

    thanks from the mountain

    Pelos

  • 2. Data: 2002-03-15 14:58:06
    Temat: Re: ERA GSM i tytul zaplaty
    Od: "Robert Wicik" <R...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Pelos" <p...@p...net> napisał w wiadomości
> [...]
    > pod kodem kreskowym traktowac jako dalsza czesc numeru faktury, czy sobie

    Ja kiedyś podawałem tylko nr faktury.
    Teraz nie czekam na fakturę, tylko loguję się do I-BOA i uwidocznioną kwotę
    przelewam na rachunek, który jest indywidualny dla każdego abonenta. Zawsze
    dochodzi.

    R.Wicik

  • 3. Data: 2002-03-15 14:59:16
    Od: "Stasiek" <s...@w...USUN.pl>

> [...]
    > pod kodem kreskowym traktowac jako dalsza czesc numeru faktury, czy sobie

    Wystarczy, że w tytule przelewu wpiszesz numer faktury, którą płacisz.
    --
    ======== Pozdrawiam === Stasiek [ GG 1550715 ] ========

  • 4. Data: 2002-03-15 20:31:24
    Od: "Marcin" <b...@a...pl>

    A ja sie zapytam o rachunek Ery, na blankiecie sa 2"rachunki" na poczatku
    jest pare cyfr pozniej blankiet przedziela pionowa kreska numer i dopiero
    jest 88888-XXXXX888- cos tam cos tam. czy trzeba wpisac jeden ciag znakow i
    cyfr z kreseczkami czy tez ten w osobnym polu tez??? Nie wiem czy sie jasno
    wyrazilem.

  • 5. Data: 2002-03-15 22:21:16
    Od: "Slawomir Tobis" <u...@I...tobis.pl>

> [...]

    > pod kodem kreskowym traktowac jako dalsza czesc numeru faktury, czy sobie

    To co wpiszesz jest (prawie) bez znaczenia, bo wszystkie wpłaty i tak są
    księgowane na Twoim subkoncie. Ja wpisuję numer faktury.

    --
    *****
    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2002-03-16 12:06:03
    Od: "bartek" <r...@p...onet.pl>

> [...]
    > pod kodem kreskowym traktowac jako dalsza czesc numeru faktury, czy sobie

    a moze zalozysz sobie polecenie zaplaty - to chyba najwygodniejszy sposob -
    nie trzeba nic robic ;-) tylko miec pieniadze na koncie - no i masz
    dodatkowe punkty stokrotki ;-) tylko sprawdz czy twoj bank ma mozliwosc
    takiego realizowania przelewow
    bartek