    From: "Valdi" <V...@v...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: OF & przedłużanie lokat przez net - ?
    Date: Sat, 7 Nov 2009 11:06:41 +0100

    Podobno w OF na kilka tygodni przed końcem lokaty pojawia się opcja
    przedłużenia kończącego się depozyty za pośrednictwem sieci. Jako, że
    najbliższa lokata kończy mi się dopiero z początkiem stycznia zbytnio nie
    mam jak tego osobiście potestować, dlatego mam pytanie do osób, które miały
    już przyjemność "pobawić" się tym nowym udogodnieniem.
    Mianowicie czy klient ma możliwość zdefiniowana kwoty jaka ma znaleźć się na
    nowej lokacie?
    Jest opcja wyboru - przedłuż bez odsetek/z odsetkami?

    Pozdrawiam.