  • 11. Data: 2012-10-16 21:33:45
    Temat: Re: O przekrętach w PKO SA
    Od: "vvvvvv" <w...@p...de>

    Użytkownik "Przemyslaw Kwiatkowski" <m...@m...waw.pl> napisał w
    wiadomości news:k5hrv2$6vj$1@usenet.news.interia.pl...

    > Możliwe, jeśli były niewypłacone zyski z lat ubiegłych.
    >
    > --
    > MiCHA

    dzieki!

  • 12. Data: 2012-10-19 01:03:28
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 13 Oct 2012, Zbynek Ltd. wrote:

    > Elo
    >
    > O tym jak z banku PKO SA

    Dobrze, Pekao.

    Mam "w pamięci" dwa banki.
    Jeden za wpuszczenie klientów w "lokatę wiązaną", gdzie małym druczkiem
    było że połowa lokaty jest w innym banku (jedynym dotąd ogólnopolskim,
    który wziął i upadł). I to nie był Pekao :)

    Drugi za reklamę. Daaawno temu (ale skuteczna była jak widać).
    Brzmiała ona tak: "2+2=5".
    No to mnie nie zaskoczysz tytułem posta ;)

    pzdr, Gotfryd